obey-robots.txt
22 Juli 2017, 02:48
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

KPN bij top3 beste providers!

KaPteiN
XS4ALL beste provider

DEN HAAG - Provider XS4ALL wordt door zijn klanten als beste beoordeeld. Dat blijkt uit de Providermonitor, een nieuwe tweemaandelijkse enquête van de Consumentenbond met metingen en ervaringen van een consumentenpanel.

De resultaten zijn te lezen in de januari-uitgave van de Digitaalgids van de Consumentenbond. Op alle metingen scoorde de provider minimaal 10 procent hoger dan gemiddeld.

Op de tweede plaats staat Het Net, als derde volgt KPN. De metingen hebben betrekking op de maanden augustus en september van vorig jaar. Uit de resultaten blijkt verder dat bijna vier op de tien (39 procent) consumenten in die maanden last hadden van internet- en telefoonstoringen. Bij Telfort en Ziggo was dat zelfs iets meer dan de helft.

Bron: www.en.nl
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Don van Riet oud-KPN
Zelf ben ik al jaren klant bij XSS4ALL, na zowel Planet als HetNet erbij te hebben gehad in het dial-up modem tijdperk. Ik moet zeggen dat wat toen Planet was en nu KPN heet er weinig voor onderdeed. Toen wist XS4ALL me qua deskundigheid rond ADSL beter te helpen dan KPN.

Maar bij storingen van XS4ALL is het toch wel prettig dat de achterliggende infrastructuur van KPN is, want qua storingsafhandeling is hun perfomance sindsdien verslechterd. Op mijn mailklacht volgde ooit alleen een ontvangbevestiging, waarna een tweede mail 48 uur later, mij een excuus maakte over de te late reactie en vrolijk afsloot dat gezien die te late actie het defect DUS wel weg zou zijn.. (sic).

Elders wordt ook wel vermeld dat XS4ALL in een hoger percentage van de gevallen dan andere aanbieders zijn snelheidsclaims voor downloads niet waar maakt. Ik wil daar in positieve zin tegenover stellen dat de pingwaardes bij XS4ALL bijna altijd werkelijk uitstekend zijn en dat is essentieel voor gamers. Downloads zijn immers vaak niet tijdkritisch en games juist altijd.

KaPteiN
Ik heb sinds kort op verzoek van een gebruiker van xs4all een nieuw forum ingericht voor xs4all.

Kijk eens op XS4ALL, daar is mijn gebruikersnaam Access.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN bij top3 beste providers!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beste Experiabox vervanger: MikroTik!! Routers 1 23 april 2015, 11:34
iligaal blokkeren andere providers al opgelost? Thomson TG789vn Hardware firmware 6 08 mei 2011, 22:56
Optimale snelheid en beste modem Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 3 16 december 2010, 09:35
hoe de harddisk-ontvanger het beste uit te zetten? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 3 24 september 2010, 19:45
KPN blokkeerd andere providers Opleveringsproblemen 9 12 augustus 2010, 10:00
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:06:34
| Cappo15:34:04
| KaPteiN17:31:19
| Rebornhero17:41:31
| Jennifer22 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?