obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
iligaal blokkeren andere providers al opgelost? Thomson TG789vn
LG1
vroeg me af of er al een firmware update is of dat KPN er inmiddels mee is gestopt om andere providers zoals voipbuster e.d. te blokkeren?
zoals bekend kan je met de Thomson TG789vn jezelf niet aanmelden op voipbuster met een hardwarematige voip telefoon.

is hier inmiddels een oplossing voor= want het is natuurlijk schandalig....

bel al jaren ermee en nu ineens zou het niet meer kunnen omdat er een nieuwe modem is.................

poorten open zetten helpt niet ..
 
Moses 35i
Als je alleen internet hebt zou je een ander modem voor adsl kunnen gebruiken. Heb je internet plus bellen dan is het helaas niet anders. In een ander draadje heb ik ergens de poorten voor tcp en udp gepost welke dichtgezet zijn door kpn. Het zijn complete grote ranges. Gewoonweg belachelijk. Ben benieuwd met wat voor idioterie ze in de toekomst komen...
 
LG1
het is ook complete ongelijke behandeling want budgetphone of voxalot werkt wel. dus het ligt niet aan de poorten maar kpn blokkeeert speciefiek betamax!!! concurentie denk ik maar niet eerlijk van kpn
zou toch niet mogen
 
Moses 35i
Op welke poorten en protocollen werkt betamax dan?

Heb het even opgezocht bat de poorten betreft:
TCP 8000 t/m 9000
UDP 4322 t/m 6060

Bovenstaande ranges kun je niet forwarden.

[edit]
KPN doet wel vaker dingen die niet netjes zijn, kijk maar naar de mobiele internet sectie waar ze nu geld gaan vragen voor de diensten die je nu gratis via het internet kunt gebruiken. Ach, als de bonus voor de grote bazen maar veilig is, klanten en werknemers intereseert KPN zich niet zo veel....
[/edit]
 
LG1
het moet niet gekke worden
al ik niet meer kan voipen dan houd kpn wat mij betreft op en zal ik noodgedwongen moeten overstappen
 
heian
Heb een mailtje naar voipbuster gestuurd over het dicht zitten van poort 5060.

Hun reaktie was om dan poort 6000 te proberen.

Zelf kan ik het niet proberen, maar misschien heeft iemand er wat aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iligaal blokkeren andere providers al opgelost? Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
toegang blokkeren Routers : 3 11 okt 2016
STORING OP GLAS (SNELHEID) OPGELOST OP 20-10-2014 KPN Glasvezel Storing : 2 26 okt 2014
KPN (zakelijk) VoiP via andere provider Eigen telefoon netwerk : 2 27 mrt 2014
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
Advertentie