obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TG789vn portforwarding en firmware
tillie74
Ik heb het volgende probleem, het lijkt wel onmogelijk om hier op een Thomson TG789vn welke poort dan ook te openen, in de modem staat alles goed, ook geeft hij keurig aan welke poorten aan welke toepassing zijn toegewezen echter bij elke poortcheck geeft hij aan "gesloten" nu las ik op de vele vele fora dat dit een bekent probleem was maar doormiddel van een firmware update verbeterd zou worden maar ook die firmware update krijg ik maar niet, zit nog steeds op FW 8.3.H.8. Iemand tips om het toch werkend te krijgen? Ik heb die poorten nodig voor het camerabewakingsysteem.

P.S. is het ook mogelijk handmatig een FW update te doen.

Aansluiten hier is ADSL basic zakelijk.
 
jeroen3
Als je alleen internet afneemt kun je beter je eigen modem kopen.

Een poort check geeft alleen aan of een poort open is als hij er een verbinding op kan maken. Draait er intern op de bewuste server een applicatie die luistert naar de poort?
Ik ben niet van kpn
 
omekees
zie omschrijving van omekees op 1 december 2013
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789vn portforwarding en firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
Advertentie