Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken?
|
|
jvijssel |
Geplaatst op 04 September 2014, 20:29
|
Activiteit » Almere - Haven » 1353 LA » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox Arcadyan Berichten: 3 Lid sinds: 19 Jan 2013 |
Is er iemand, die mij kan vertellen wanneer mijn XperiaBox geschikt gemaakt gaat/kan worden, zodat ik FON ook kan gebruiken en een deel van mijn WiFi beschikbaar stel voor andere FON-gebruikers? Of kan ik ergens de firmware downloaden en zelf installeren? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
TV ontvanger software update december 2020 | TV-setup boxen | : 2 | 28 Dec 2020 |
DVS1200 buiten gebruiken | Algemeen | : 2 | 24 Jul 2020 |
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
upnp gebruiken | Hardware instellingen | : 1 | 08 Mar 2019 |
Advertentie