obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
toegang blokkeren
Glenno
Wie kan mij helpen????

Onze zoon vertoont neigingen van gameverslaving. Hij is bijna niet te stoppen met het spelen op zijn PS4. Shock
Wij willen van afstand de internettoegang van de PS4 kunnen blokkeren. Is dat mogelijk?

Onze hardware:
Van Experiabox V9, bekabeld naar een TP-Link Router. Van daaruit bekabeld naar de PS4.

Het mooiste zou zijn wanneer wij bijvoorbeeld via het MAC-address van de PS4 de toegang kunnen blokkeren, waar hij in huis ook probeert aan te sluiten.

Alvast dank voor het meedenken. Bye-sad
 
eogcnlGhost
In de TP-Link zit meestal een optie voor Parental Control, hier kan je instellen, welk IP/MAC adres van welke tot welke tijd toegang heeft tot het internet.
Als je een uitgebreide TP-Link (duurdere) dan kan het zelfs zijn dat je toegang tot website kan aangeven.
Het instellen wijst zichzelf, gewoon het menu volgens, opslaan (meestal moet de TP-Link nog rebooten en klaar.

(als hij wilt rebooten dan geeft hij dat zelf aan, dat je op een knopje op je scherm moet aanklikken)
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Glenno
Hallo eogcnlGhost,

Ga ik proberen. Dankjewel.

Gr.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'toegang blokkeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Geen toegang tot nettv van philips Routers : 24 02 jan 2015
Toegang tot camera Frequently Asked Questions : 1 01 aug 2013
Sinds 11:00uur (06-03-2012) geen internet(toegang)!! KPN Internet Storing : 6 13 mrt 2012
Geen toegang Mijn Pakketten Opleveringsproblemen : 1 25 feb 2012
Advertentie