Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Sinds 11:00uur (06-03-2012) geen internet(toegang)!!
|
|
rdcmrt |
Geplaatst op 06 March 2012, 20:12
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Dec 2010 |
Hallo, Sinds 11:00 uur vanochtend heb ik geen internettoegang (Lampje internet rood op modem/experiabox) via KPN internetplusbellen 16 MBPS. Ik heb al op diverse storingsites gekeken, maar er zijn geen storingen of werkzaamheden bekend in mijn regio. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn of waar het aan kan liggen? Ik heb tussen 17:00 en 17:30 uur heel even verbinding gehad, maar deze viel net zo snel weg als dat 'ie kwam. Via Mobiel Internet heb ik het één en ander kunnen doen, maar van 11:00 uur tot 21:00 uur zonder internet zitten vind ik echt belachelijk. |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 06 March 2012, 20:34
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Heb je je Experiabox als eens uit- en weer aangezet? Zo ja, heb je de klantenservice al gebeld? Wellicht kunnen die op afstand zien wat er mis is (soms kunnen ze dat echt).
L8r, Henk
|
|
|
rdcmrt |
Geplaatst op 06 March 2012, 20:44
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Dec 2010 |
Bedankt voor je bericht. Heb de box ondertussen al 3 keer aan en uitgezet, stond in mijn eerste poging tot posten, maar de usb tethering kapte ermee. Het vervelende is dat we Internetplusbellen hebben en de VoIP/telefoon server er ook uit ligt. Nu moet ik met een mobiel naar een 0900 nummer gaan bellen wat een dure grap word, daar zit ik ook niet echt op te wachten. Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 07 2012 10:46:40: Zit inmiddels 24 uur zonder Internet. Zit de KPN webcare niet meer op dit forum?!? Gewijzigd door rdcmrt op 07 March 2012, 09:46 |
|
|
RuudSlot |
Geplaatst op 11 March 2012, 15:02
|
Activiteit » ExperiaBox ZTE Berichten: 2 Lid sinds: 11 Mar 2012 |
Hallo, sinds afgelopen donderdag heb ik hetzelfde probleem. Om 18.00 uur savonds uitgevallen. Na veel restten en bellen met KPN geen oplossing, ze denken dat het de modem is en sturen een nieuwe. Echter op vrijdag wel weer de gehele dag gewoon gebruikt en om 18.30 uur weer uitval. Zaterdagochtend weer goed, met de middag weer probleem. Zondagochtend , zonder iets te doen weer alles normaal. Ik heb vrijdag KPN gebelt, omdat ik denk dat er iets met hun systeem is, omdat nml dan iedereen thuis is en bandbreedte vraagt. KPN mensen zijn heel vriendelijk, maar een dergelijke storing kennen ze niet, onderzoeken ze niet , het ligt waarschijnlijk aan mijn eigen installatie. Ik heb dus geen oplossing, maar wacht vanavond en morgen de situatie wel af en anders dinsdag de nieuwe modem. Zal jullie op de hoogte houden. Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde klacht sinds deze week 7-3. ZTE modem? Ik blijf rebooten/resetten als het weer stopt. Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 11 2012 18:31:16: Vervolg op vorige bericht : het is 18.15 uur en het volledige internet is weer weg. Lijkt me toch een kwestie van omstandigheden van buitenaf. Wordt vervolgt Gewijzigd door RuudSlot op 11 March 2012, 17:31 |
|
|
rdcmrt |
Geplaatst op 12 March 2012, 10:41
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Dec 2010 |
Bij mij is het probleem na 30 uur zonder internet spontaan verdwenen. DE ICT'ers van KPN legde mij uit dat de stabilisator voor de verbinding (DMA/DLMA???) normaal de verbinding stabiel probeert te maken, maar deze volgens hun nu volledig afkneep. KPN heeft de dag ervoor een monteur aangestuurd en zelfs deze snapte er geen snars van en bevestigde deels de KPN verklaring. Volgens de ICT mensen van KPN lag het probleem niet bij de dienstverlening van KPN naar de wijkcentrale, maar van de wijkcentrale naar mijn ZTE modem. De monteur van KPN was het hier duidelijk niet mee eens, maar kon ook niet vertellen wat het nu wel was/kon zijn. Hij heeft in de wijkcentrale niets (vreemds) kunnen vinden en heeft voor de zekerheid kabels vervangen. Het internet werkt inmiddels weer perfect, maar KPN heeft me nooit uit kunnen leggen waar en wat er precies is misgegaan. Vind het maar apart, zeker nu er zich nog iemand meldt met dit probleem. Gewijzigd door rdcmrt op 12 March 2012, 10:49 |
|
|
RuudSlot |
Geplaatst op 12 March 2012, 19:25
|
Activiteit » ExperiaBox ZTE Berichten: 2 Lid sinds: 11 Mar 2012 |
Dank voor je antwoordt, technisch snap ik wel wat je bedoelt. Ik had vanmorgen geen internet, alle tv kabels eruit, opstarten en alles heeft de gehel dag gewerkt. Ik kom om 19.00 uur thuis en ongeveer op dat moment ligt alles er weer uit. Nu morgen maar afwachten op nieuwe modem, misschien is die minder gevoelig. Ps, de mail schrijf ik door mijn telefoon als hotspot te gebruiken, je moet toch wat. Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 13 2012 23:04:42: Vandaag geen probleem zolang er geen TV is aangesloten. Vanavond nieuwe modem ontvangen. Aangesloten en tot nu toe geen probleem. Nog even afwachten of het dan toch het kastje s geweest. Gewijzigd door RuudSlot op 13 March 2012, 22:04 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 11:00uur (06-03-2012) geen internet(toegang)!!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Advertentie