obey-robots.txt
20 September 2017, 16:40
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Geen toegang Mijn Pakketten

kpnwierum
Beste Leden,

Op 24 februari heb ik het alles in een pakket van KPN mogen ontvangen.
Alles aangesloten en het werkt prima. In de avond nog een email van de
KPN dat alles was opgeleverd.

Aangezien ik die avond heb besloten om een upgrade te maken naar
het TV Plus Pakket, kon ik via het Menu optie mijn Pakketten de upgrade
uitvoer. Helaas krijg ik dan steeds de melding Geen toegang.

Nu heb ik gisteravond met KPN gebeld en daar werd mij verteld dat het
waarschijnlijk na 12 uur s' nachts wel ging werken. De administratie was
nog niet zover. Raar alles is opgeleverd en je krijgt zelfs een email, en dan
is de administratie nog niet zover. Ze vertelden mij als het niet lukte
ik kon bellen met KPN de volgende dag op een 0800 nummer.

U begrijpt het al de volgende ochtende werkte het nog niet. Weer gebeld,
en het antwoord. Ja de administratie is nog niet zover het kon nog wel 5 dagen
duren. Vreemd als je in de handleidingen vermeld dat je makkelijk
kunt upgraden.

Wie herkent dit probleem en hoe is dit bij u afgelopen ?

Ik zie graag jullie reactie's tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Heringa
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen toegang Mijn Pakketten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:16:28
| eogcnlGhost01:49:46
| Cappo02:09:03
| Truckexperience03:38:30
| chefke05:45:09
| pimz300117:22:05
| Lutz18:36:42
| germar19:50:47
| robverweijen 1 dag
| rtenbrug 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?