obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
hoe de harddisk-ontvanger het beste uit te zetten?
silver81
Wat is eigenlijk de bedoeling want er zit een knop achteraan om hem uit te schakelen en een knop op de afstandsbediening om hem op standby te zetten. Echter wanneer hij op standby staat hoor ik als ik met mijn oor dicht bij de apparaat kom een ventilator draaien, dit in tegenstelling tot de normale dvd-harddiskrecorders. Dit zou dus kunnen betekenen dat het apparaat veel stroom slurpt. Toen ik mijn dvd harddiskrecorder had gekocht in 2007 ging mijn kilowatturen ook gigantisch omhoog. Nu blijft deze apparaat zelfs gewoon ventileren op standby. Elke keer helemaal met je vingers achter de tv-kast op de knop is ook niet handig. Bij het opstarten duurt het dan weer enkele minuten.

Graag opheldering hierover.
 
spaceone
In stand-by gaat na 20-30 minuten de harddisk in zijn slaapstand. Het stroomverbruik loopt dan terug met 4 a 5 watt. De ontvanger verbruikt dan nog altijd 13 a 14 watt.

Bij het uitschakelen moet de ontvanger na gebruik altijd 20 a 30 seconden in de stand-by stand worden gezet voordat deze helemaal kan worden uitgeschakeld.

Een andere optie is gebruik van een tijdklok alleen is dat onhandig als je veel opnames maakt 's nachts
Gewijzigd door spaceone op 13 september 2010, 12:05
 
silver81
Voor mij is de tijdklok verlengsnoer de beste oplossing. Dan stel ik in dat de standby's 0:30 uitgaan en 07.00 weer aangaan, ruim voor gebruik zodat ik nooit meer de minuten lange opstartmenu krijg te zien!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe de harddisk-ontvanger het beste uit te zetten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
Beste Experiabox vervanger: MikroTik!! Routers : 1 23 apr 2015
Advertentie