obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Radio luisteren via tv ontvanger
Kbrugman
Bij het installeren van mijn interactieve tv heb ik het volgende probleem:

Ik heb de tv ontvanger met een optische kabel met mijn versterker verbonden maar ontvang geen radio signaal.
De tv ontvanger reageert goed op de afstandbediening, zender nummer kan ik intoetsen en is dan ook in de display te zien. De radio geeft echter geen geluid.
Moet ik nog ergens iets instellen?
 
eogcnlGhost
Hoi, ik neem aan dat het een verwoordings foutje is van je.
Want het digitale kastje geeft geen radio signaal door naar je versterker, alleen maar geluids signaal.

Vraagje, heb je wel tv geluid op je versterker?
- Als je geluid hebt van je TV signaal, schakel hem nu is over naar de radio, valt je geluid dan weg JA/NEE?
- Heb je ook geen geluid van je TV signaal, dan moet je even in het menu van je digi kastje je geluids instellingen op optische zetten.
- Heb je dan nog gen geluid, staat je versterker wel op het goede kanaal (optische).
- Heb je nu nog geen geluid, is je kabeltje niet defect.
Goedkope optische kabels kunnen zo goed als niets hebben, beetje te hard trekken kan al voldoende zijn om hem om zeep te helpen.
Beetje kwaliteits kabel kan wel tegen een stootje.


Heb je nu nog niets, geef even een schreeuw en we kijken verder.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Kbrugman
Dank voor je tips, ik ben er uit, afstelling van radio gaf de storing.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio luisteren via tv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Radio via bose set Frequently Asked Questions : 2 15 nov 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
2e hands ontvanger HMB2260 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 16 19 mrt 2015
Advertentie