obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN bij top3 beste providers!
KaPteiN
XS4ALL beste provider

DEN HAAG - Provider XS4ALL wordt door zijn klanten als beste beoordeeld. Dat blijkt uit de Providermonitor, een nieuwe tweemaandelijkse enquête van de Consumentenbond met metingen en ervaringen van een consumentenpanel.

De resultaten zijn te lezen in de januari-uitgave van de Digitaalgids van de Consumentenbond. Op alle metingen scoorde de provider minimaal 10 procent hoger dan gemiddeld.

Op de tweede plaats staat Het Net, als derde volgt KPN. De metingen hebben betrekking op de maanden augustus en september van vorig jaar. Uit de resultaten blijkt verder dat bijna vier op de tien (39 procent) consumenten in die maanden last hadden van internet- en telefoonstoringen. Bij Telfort en Ziggo was dat zelfs iets meer dan de helft.

Bron: www.en.nl
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Don van Riet oud-KPN
Zelf ben ik al jaren klant bij XSS4ALL, na zowel Planet als HetNet erbij te hebben gehad in het dial-up modem tijdperk. Ik moet zeggen dat wat toen Planet was en nu KPN heet er weinig voor onderdeed. Toen wist XS4ALL me qua deskundigheid rond ADSL beter te helpen dan KPN.

Maar bij storingen van XS4ALL is het toch wel prettig dat de achterliggende infrastructuur van KPN is, want qua storingsafhandeling is hun perfomance sindsdien verslechterd. Op mijn mailklacht volgde ooit alleen een ontvangbevestiging, waarna een tweede mail 48 uur later, mij een excuus maakte over de te late reactie en vrolijk afsloot dat gezien die te late actie het defect DUS wel weg zou zijn.. (sic).

Elders wordt ook wel vermeld dat XS4ALL in een hoger percentage van de gevallen dan andere aanbieders zijn snelheidsclaims voor downloads niet waar maakt. Ik wil daar in positieve zin tegenover stellen dat de pingwaardes bij XS4ALL bijna altijd werkelijk uitstekend zijn en dat is essentieel voor gamers. Downloads zijn immers vaak niet tijdkritisch en games juist altijd.
 
KaPteiN
Ik heb sinds kort op verzoek van een gebruiker van xs4all een nieuw forum ingericht voor xs4all.

Kijk eens op XS4ALL, daar is mijn gebruikersnaam Access.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN bij top3 beste providers!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beste Experiabox vervanger: MikroTik!! Routers : 1 23 apr 2015
iligaal blokkeren andere providers al opgelost? Thomson TG789vn Hardware firmware : 6 08 mei 2011
Optimale snelheid en beste modem Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 16 dec 2010
hoe de harddisk-ontvanger het beste uit te zetten? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 24 sep 2010
KPN blokkeerd andere providers Opleveringsproblemen : 9 12 aug 2010
Advertentie