Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Probleem met aansluiten nieuwe Motorola
|
|
Jan65 |
Geplaatst op 06 January 2010, 19:13
|
Activiteit » Meerstad » 9613 AN » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox Arcadyan » Interactieve TV Berichten: 7 Lid sinds: 05 Jan 2010 |
Heb afgelopen zondag nieuwe motorola 1960 geïnstalleerd. Na installatie had ik een probleem. Om de 1-2 minuten stilstaand beeld met oranje scherm en dan gaat de uitzending verder. Zeer vervelend en storend. Ik heb de motorola via HDMI (1.3, highspeed audioquest kabel) rechtstreeks aangesloten op een LCD TV (Pioneer Kuro). Maandagavond KPN gebeld. Zou kunnen liggen aan de nabijheid van een stroomkabel of luidsprekerkabel. Bij de Kreatel (ruim 3 jaar gebruikt) nooit problemen mee gehad. Suggestie KPN: Sluit de scart kabel maar weer aan. Kijken of het probleem blijft bestaan. Na software te hebben verwijderd en 2 keer de experiabox gereset heb ik nog steeds het probleem. Scartkabel maar weer aangesloten. Kijken via scartkabel levert geen problemen op. Wie heeft een oplossing voor deze storing? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met aansluiten nieuwe Motorola', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos | Eigen netwerk | : 7 | 16 Dec 2018 |
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 | Hardware instellingen | : 5 | 31 Jul 2018 |
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 28 Apr 2018 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Advertentie