Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
Experia V10 main netwerk wifi probleem
|
|
midon |
Geplaatst op 29 September 2019, 10:25
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 26 Dec 2010 |
Goedemorgen, Sinds een paar maanden is door KPN mijn modem omgewisseld voor een Experia V10. Dit modem kent 2 wifi netwerken een Main en een Guest. Wat mij nu opvalt is dat het main netwerk totaal niet stabiel is en met regelmaat weg valt op alle apparaten. als ik dan overschakel naar het guest netwerk dan heb ik direct weer verbinding en dit netwerk is veel stabieler. Herkent iemand dit probleem en weet iemand hier een oplossing voor. Heb ook een idee dat het steeds vaker gebeurd. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 30 September 2019, 19:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Het enige wat ik kan bedenken is om een fabrieksreset van de experiabox te doen.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia V10 main netwerk wifi probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
Aansluiting 20 meter van netwerk | Eigen netwerk | : 2 | 11 Feb 2023 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
WIFI mysterie | Algemeen | : 4 | 05 Jan 2021 |