obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden.
henkoegema
Sinds de nieuwe KPN ITV app uit is voor Android, kan ik bijna geen televisie meer kijken op mijn Android tablet (Samsung met Android versie 7.0) en Mobiel (Huawei 9.0 met Android versie 7.0) .
Op beide apparaten blijft de app maar eeuwig laden. Een heel enkele keer start die. Met IOS is dat probleem niet. (maar zelf heb ik geen IOS).
Ben ik de enige of .........Frown
 
eogcnlGhost
Op de samsung S8, met Android 8 geen problemen.
Misschien even de app er helemaal afgooien en er opnieuw opzetten.
Als je verbind via de wifi word je itTV code automatisch herkend en ingesteld, schild je een hoop handmatige rommel om in te vullen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
henkoegema

Quote

eogcnlGhost schreef:

Op de samsung S8, met Android 8 geen problemen.
Misschien even de app er helemaal afgooien en er opnieuw opzetten.
Als je verbind via de wifi word je itTV code automatisch herkend en ingesteld, schild je een hoop handmatige rommel om in te vullen.


Dat heb ik al gedaan. Helaas......het blijft (bij mij) een ellende. Angry
 
eogcnlGhost
Helaas weet ik er geen antwoord op, behalve even klagen bij de KPN of via de app en hopen op een update.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Me-myself-and-I
Ik blijf het een vreemde zaak vinden, heel dat interactieve tv via de PC.
Ik heb 1 PC waarop het feilloos draait, op een andere met dezelfde OS heeft het tot voor kort zonder problemen gedaan, van de een op de andere dag, zonder dat ik programma's heb geinstalleerd of gedeinstalleerd krijg ik het niet meer aan de gang en blijft het loading-icon maar draaien, maar geen beeld.

Het moet toch niet moeilijk zijn om gewoon rechtstreeks tv te kunnen kijken op een PC?
 
eogcnlGhost
Hoi, het kan meerdere oorzaken hebben.

Software niet up to date: Browser, Java, Adobe Flash.
Het kan ook zijn dat je niet bent ingelogd, kijk of er in het midden boven staat: Welkom, u bent ingelogd met abonnementsnummer.
Probeer het is een andere browser.

Misschien heeft de ene pc automatisch update aanstaan en de andere niet.

Browsers waarvan ik 100% zeker weet dat ze het moeten doen:
Google Chrome
Opera

Browsers waarvan ik 100% zeker weet dat online tv het niet gaat doen:
Comodo Browser
Firefox
SRWare Iron
Maxton Cloud Browser
Internet Explorer
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Me-myself-and-I
Dank je.
Ja, ik heb alles al geupdated, en ik wist dat sommige browsers niet werken.
Altijd Chrome gehad, tot afgelopen week altijd nog gedaan, vanaf vandaag niet meer.
Mijn klant nummer en pincode heb ik bij de hand, en die werken ook want ik kan wel de gids ed. zien,
Ik ga opera eens proberen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Nieuwe Experiabox Snelheid : 11 31 dec 2014
Toch maar hier vragen, qnap upnp Hardware instellingen : 2 08 nov 2014
Advertentie