obey-robots.txt
24 April 2017, 19:01
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Verhuizing InternetPlusBellen

Sisu
In juli is ons vorig huis verkocht en wonen wij sinds begin september in een nieuwe (bestaande) woning. In mei is de verhuisopdracht bij KPN doorgegeven; InternetPlusBellen abonnement kon meeverhuizen en om alles in goede banen te laten leiden werd mij verteld dat het beter was om het abonnement in de tussenliggende periode (juli-augustus) door te laten lopen. Dat was geen bezwaar omdat ik altijd zeer tevreden ben geweest over de kwaliteit en service van KPN.

De eerste verhuisopdracht moest echter geannuleerd worden wegens een foute aansluitingsdatum. Deze werd aangepast en een tweede verhuisopdracht ingevoerd. Daarna nog met KPN gebeld om te checken dat e.e.a. goed in het systeem stond. Er werd verteld dat ik mij geen zorgen meer hoefde te maken over de verhuizing.
Een paar weken later werd ik gebeld met de mededeling dat het abonnement helemaal niet mee kon verhuizen. Het huidige, oude abonnement moest opgezegd worden en een nieuw abonnement aangevraagd worden. Hadden we dat (achteraf) maar gedaan want hiermee is alle ellende begonnen. Vervolgens werd mij namelijk weer door een andere medewerker van KPN verteld dat dit volslagen onzin was en alles weer rechtgezet moest worden.

Na 3 verhuisopdrachten, waarvan de laatste ook weer geannuleerd werd om wat voor reden dan ook, telkens weer nieuwe toegewezen telefoonnummers en langdurige gesprekken met diverse medewerkers van Helpdesk, heb ik uiteindelijk een schriftelijke klacht ingediend. Een tweede brief moest volgen met het verzoek om een reactie en uiteindelijk is onze verhuizing in behandeling genomen bij KPN Klantenreacties.

Al met al zijn we nu bijna anderhalve maand verder en hebben we nog steeds geen telefoon- en internetaansluiting. Wij hebben een webwinkel en zijn qua inkomsten afhankelijk van telefoon en internet. Nu maken we mobiel (telefoon en internet) veel extra kosten terwijl de abonnementskosten doortikken (er is door Klantenreacties wel toegezegd dat de abonnementskosten en die van mobiele telefonie vergoed worden). Er schijnt iets ‘administratief’ fout te zijn. Tijdens het laatste contact werd verteld dat de procedure weer van voren af aan moet beginnen en een nieuwe aansluiting aangevraagd moet worden. Al met al wordt hier heel wat onnodige, vooral ook negatieve, energie aan besteed. Ik vrees ook dat het wellicht nog wel weken kan gaan duren voordat wij een telefoon- en internetaansluiting hebben ...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing InternetPlusBellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
VoIP Access Data for a non kpn router (InternetPlusBellen) KPN met eigen modem/router 1 30 mei 2012, 10:38
Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen KPN Telefonie Storing 1 30 december 2011, 13:08
Verhuizing annuleren, HELP! Helpdesk 1 26 april 2011, 12:20
Opleveren InternetPlusBellen Opleveringsproblemen 1 28 maart 2011, 12:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| generaal00:08:34
| germar02:42:20
| eogcnlGhost05:23:01
| KaPteiN10:40:07
| Mjsmit18:44:00
| simonlebon19:48:23
| Desiree21:25:58
| wvbavel 1 dag
| Eljee 1 dag
| lostson50 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215