obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Opleveren InternetPlusBellen
columbo
Woensdag 23 maart is bij ons door monteur InternetPlusBellen geinstalleerd,en toen de man weg ging werkte alleen de Tv en Radio.
De Telefoon en internet ( mailen ) komt met spoed in orde.
Nu inderdaad ik werd gebeld door medewerker KPN Bellen was oke.SmileSmile
Nu komt probleem ik probeer vanaf Donderdag 24 maart een E-mail account aan te maken,lukt niet.
Bellen met 0900 klopt het is niet afgerond nog....Sad
Vrijdag 0900 weer niet afgerondSad
Zaterdag ik kon een alias aan maken dat schiet op dacht ik.
Zondag niets verder
Maandag 28 Maart nog steeds kan ik Alias niet overzetten Naar Account 1 en 2e Account aanmaken.

Vraag Is hoe krijg ik KPN zo ver dat ik mailen kan met fatsoen zonder dat ik mail van m,n alias bij 2e pc komt en mail van Alias van PC 1 niet ontvang..

Ik vandaag Dinsdag toch maar weer gebeld met 0900Angry kan zelf alias niet verwijderen en KPN wilde het niet doen,want heeft geen nut kan 2e alias toch niet gebruiken NEE DELLLLLLLLLEN please,of 2e alias overzetten naar nieuw account ???

Nee kan niet...kan u allen wel vertellen had ik dit voor 20 Maart geweten ,ik nooit was overgestapt naar KPN,ik dacht met serieus bedrijf te maken had,maar lijkt wel ambtenarij,en nu het mooiste nog de Monteur had dit moeten doen,en niet wij als klant dit was de actie van KPN maar waren niet gereed om onze aansluiting goed te koppelen.....Echt jammer
Bedankt voor lezen dit bericht...jammer van KPN

Woensdag weer 0900 en werdt mij verteld dat binnen 2 uur m,n account in orde is.
DUS niet

Donderdag boos gebeld met 0900 en toen werdt ik verbonden met Storingdienst.
Deze meneer zag direcht datdeinstelling KPN niet goed staan.
En veranderde deze en teste m,n account en tot ik een test mail ontving werd ik geholpen.
Toen begon meneer over kosten die ik had gemaakt met 0900 nummer, ik zei man man ik heb wel 3 uur met u KPN gebeld
Ik declareer meteen 20 euro op u bank.
Dit was zeer positief van KPN...maar wat een ellende voor het werkte internetplusbellen van KPN
Gewijzigd door columbo op 01 april 2011, 16:09
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opleveren InternetPlusBellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VoIP Access Data for a non kpn router (InternetPlusBellen) KPN met eigen modem/router : 1 30 mei 2012
Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen KPN Telefonie Storing : 1 30 dec 2011
KPN opleveren? klant worden? NIET zeuren afwachten! Opleveringsproblemen : 1 13 dec 2011
Webserver & InternetPlusBellen Extra ? Algemeen : 2 16 feb 2011
Geen telefoonverkeer mogelijk/internetplusbellen Algemeen : 7 15 dec 2010
Advertentie