obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Webserver & InternetPlusBellen Extra ?
Dide
Ik heb InternetPlusBellen Extra besteld.
Nu zie ik net ergens dat een 'thuis server' niet is toegestaan.
Maar is dit echt niet mogelijk?
Hebben ze de firmware van het modem/router(type?) zo kreupel gemaakt dat poort forwarding niet mogelijk is?
Of kan ik mijn prive webservertje gewoon gebruiken met de nieuwe verbinding?
 
Dide
Na gelezen te hebbem over de vele problemen met de Experiabox TG789vn icm 'port forwarding' & NAT heb ik de order voor InternetPlusBellen Extra net geanuleerd!
Dit is erg belangerijk voor me en als dit niet of half werkt heb ik er niets aan.

Ik hoop dat KPN dit leest en het voor de bestaande gebruikers eens goed oplost!
Het kan toch niet zo zijn dat je redelijke kosten maakt (duurder dan bv Online, Telfort, Scarlet) en dan een kreupele verbinding/router krijgt.

Ik geef dan liever 5 euro meer uit en neem een verbinding bij XS4all (btw ook KPN dochter!?) incl een FRITZ!Box.

Succes allemaal!!

Gegroet...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webserver & InternetPlusBellen Extra ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
extra-usb-wat dan? Algemeen : 2 07 dec 2016
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver Hardware instellingen : 7 24 okt 2014
webserver extern benaderen via Arcadyan ARV7519 Frequently Asked Questions : 13 02 feb 2014
Digitenne extra smartcard niet meer gratis?! KPN Televisie Storing : 5 20 dec 2012
extra aansluiting voor de pc Algemeen : 1 18 okt 2012
Advertentie