obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
extra-usb-wat dan?
avardiannl
Hallo,
ik heb de v9 Arcadyan, en op zich al veel van de mogelijkheden in gebruik. Ik draai via mijn router/modem een compleet hobby internetbedrijfje met ftp server mailserver en webserver.
echter, als ik de computer uit zou zetten dan stopt alles uiteraard. Dit terwijl ik ook twee usb poorten beschikbaar heb op het modem waar ik al eerder een schijf heb aangehangen die uitstekend als ftp-server diende.
Maar, kan ik ook een schijf aan de modem hangen, die ik vanaf mijn pc aankan, en die ervoor zorgt dat mijn bescheiden website online blijft, ook als mijn pc niet aanstaat? ik heb een webserverprogrammaatje dat prima functioneerd, alleen weet ik niet hoe de boel in te stellen. Het lijkt me evident dat het modem een processor bevat, die dan de taken van het webserverprogramma zou moeten uitvoeren, maar ik weet niet hoe ik het moet instellen.

voordat je met commentaar komt, ik heb echt nul verstand van IT, heb wat ik weet mezelf geleerd en loop geregeld tegen bijdehandte commentaren aan van zogenaamde experts die mij dan even willen laten merken hoe dom ze me vinden. aub help me gewoon even vooruit, het is een hobby.
 
eogcnlGhost
Bespaar je de moeite en neem gewoon online hosting pakketje, kost een paar euro per jaar en alles is gewoon geregeld.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra-usb-wat dan?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne extra smartcard niet meer gratis?! KPN Televisie Storing : 5 20 dec 2012
extra aansluiting voor de pc Algemeen : 1 18 okt 2012
Vanaf 13-9 a.s. extra zenders en Red Bull On Demand voor klanten ITV KPN Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 08 sep 2012
EXTRA PAKKET AAN/UITZETTEN Frequently Asked Questions : 3 20 aug 2012
extra pakketten aan-/uitzetten Helpdesk : 1 07 aug 2012
Advertentie