obey-robots.txt
20 Augustus 2018, 10:27
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [418 stemmen]
38% [418 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1104
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen

Marlyvk
Bij deze vermeld ik hier even wat de oplossingen zouden kunnen zijn als je wel kunt uitbellen, maar niet gebeld kan worden. Dit had ik namelijk aan de hand toen ik overgestapt was op InternetPlusBellen met Interactieve Tv. Misschien nuttig om van dit topic een sticky topic te maken?

1. Controleer of je met het zwarte kabeltje het zwarte PSTN-punt van de Experiabox met het telefoon-punt van de splitter hebt verbonden. Je belt namelijk met InternetPlusBellen digitaal uit, maar als je gebeld wordt is dat nog altijd een analoog signaal.

2. Het probleem wijst er echter op dat de activatie na bellen van 1369 niet goed is verwerkt. Probeer de aanmelding opnieuw door de Experiabox te resetten (resetknop met balpen oid enkele seconden indrukken totdat lichtje van de Experiabox rood wordt). Laat het modem dan minimaal 1 uur rusten (dus niks doen). Bel dan opnieuw 1369.

3. Mocht dit allemaal niet werken, bel dan naar de helpdesk van KPN. Want in dat geval is de activatie van het nieuwe abonnement door een fout in het softwaresysteem van KPN niet volledig afgerond. Misschien zullen ze zeggen dat ze de afdeling leveringen zullen gaan aansturen en dat het probleem dan binnen maximaal 7 werkdagen verholpen zou horen te zijn. Bij mij was dat niet het geval en heb ik opnieuw gebeld waarna de helpdeskmedewerker meteen de activatie handmatig in het systeem heeft doorgevoerd. Toen was het probleem opgelost!


Met de helpdesk van KPN heb ik overigens wel goede ervaringen: korte wachttijd, vriendelijke mensen, goed advies. Het heeft in mijn geval alleen 3 weken geduurd voordat ik weer gebeld kon worden, maar dat terzijde.
Gewijzigd door Marlyvk op 30 december 2011, 13:08
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen 10 14 augustus 2018, 21:17
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen 1 30 oktober 2017, 21:39
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:19:14
| KaPteiN01:40:26
| lostson5016:04:54
| chefke17:38:47
| omekees20:42:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn