obey-robots.txt
21 September 2017, 17:48
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Verhuizing annuleren, HELP!

sunclair
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Begin april verhuizing aangevraagd (Internet en Interactieve TV, GEEN bellen). Op 6 april de bevestiging dat dit 6 mei gaat gebeuren.
Omdat de verhuizing door priveomstandigheden niet door gaat heb ik dus KPN gebeld (bijna 2 weken van te voren).
Nu blijkt dat ik uiterlijk 10 (!) werkdagen van te voren had moeten annuleren en die zijn net voorbij.
Dus de verhuizing kan niet ongedaan gemaakt worden.
Ik zou dus de verhuizing moeten afwachten en dan pas op 7 mei een nieuwe verhuizing terug naar het oude adres moeten aanvragen.
Eerder kan ook niet want dan loopt deze verhuizing nog!?
Volgens de klanten-"service" is dat de enige mogelijkheid.
Dan zit ik dus straks 4 WEKEN ZONDER INTERNET EN TV. Shock
Een dergelijke oplossing is toch niet meer van deze tijd?
Kort daarvoor had ik mijn verzekeraar gebeld om ook de verhuizing terug te draaien. Ik heb daar diverse verzekeringen bij allerlei afdelingen lopen en die zegt: "We gaan het in orde maken".
Waarom kan KPN dat niet?
Als iemand een oplossing heeft, waardoor het wel kan, of in ieder geval sneller, dan hoor ik dat graag.
Ook hoor ik het graag als je mij duidelijk kunt maken waarom het niet kan.
Alvast bedankt.
C.Rietberg
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing annuleren, HELP!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Verhuizing+wijziging abonnement Opleveringsproblemen 2 22 september 2010, 18:21
Verhuizing InternetPlusBellen Opleveringsproblemen 1 15 oktober 2009, 16:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiNOnline
| eogcnlGhost12:24:51
| Cappo18:53:54
| petervanlaere20:16:49
| Truckexperience 1 dag
| chefke 1 dag
| pimz3001 1 dag
| Lutz 1 dag
| germar 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?