obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing+wijziging abonnement
Margreet M
Ben onlangs verhuisd binnen het netnummergebied en heb ervoor gekozen om daarbij bij internet en bellen nu ook abonnement op tv via KPN te nemen.

1. Problemen met aansluiten Experia Box: ADSL lampje brandt, lampje online gaat niet branden. Iemand suggesties?
2. Ik heb gevraagd (= ook normale gang van zaken) om mijn telefoonnummer mee te nemen, telefoongaansluiting werkt maar heeft een totaal ander nummer. Is dit tijdelijk??? In mijn contract staat mijn oude telefoonnummer vermeld.

Vriendelijk dank voor je reactie!!Sad
 
TokkieTokkie

Quote

Margreet M schreef:
Ben onlangs verhuisd binnen het netnummergebied en heb ervoor gekozen om daarbij bij internet en bellen nu ook abonnement op tv via KPN te nemen.

1. Problemen met aansluiten Experia Box: ADSL lampje brandt, lampje online gaat niet branden. Iemand suggesties?
2. Ik heb gevraagd (= ook normale gang van zaken) om mijn telefoonnummer mee te nemen, telefoongaansluiting werkt maar heeft een totaal ander nummer. Is dit tijdelijk??? In mijn contract staat mijn oude telefoonnummer vermeld.

Vriendelijk dank voor je reactie!!Sad


Lijkt er op dat er nog een telefoon signaal en adsl signaal van de vorige bewoners aanwezig is, pleeg eens een belletje naar kpn zou ik zeggen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing+wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk : 4 07 sep 2016
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk KPN Glasvezel diensten : 5 16 jan 2013
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie KPN Nieuws : 1 19 jun 2012
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement Snelheid : 2 04 apr 2012
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 1 26 jan 2012
Advertentie