obey-robots.txt
23 Mei 2017, 05:04
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement

gvdvecht
Begin maart overgestapt van Internet+Bellen Instap naar Standaard. Dan verwacht je dus dat de snelheid van het Internet hoger wordt (was ca. 4-5mCool. Maar helaas er is geen enkel verschil te meten. De technische help desc heeft na veel aandringen uitgelegd hoe dit komt: Als je het HD pakket afneemt bij het Instap abonnement, dan wordt de snelheid al verhoogt naar 12 Mb. Anders is probleemloos HDTV kijken en Internetten niet mogelijk. Neem je nu het Standaard abonnement, dan wordt er weliswaar niet verder geknepen maar voor de meeste gebruikers maakt dat niet veel meer uit. De meeste hebben een ADSL die maar max. 20MB aan kan en de meester gebruiker zitten wat verder weg van de centrale 15 Mb is dan al boven gemiddeld. Maar max. 12 Mb komt ook nog heel veel voor. En dan is er dus geen verschil meer tussen Instap en Standaard. Helaas wordt dit niet door de KPN gemeld als je je abo aanpast. Terwijl binnen enkele seconden de snelheid tot je modem door KPN is te meten. KPN is dus NIET EERLIJK en bedot zijn klanten. Klagen helpt wel. KPN technische ondersteuning (te bereiken via gratis nummer 0800-0115) geeft terechte klagers 12 maanden 10 euro korting. Maar ja, daar heb je geen hogere snelheid mee!Angry
Gewijzigd door gvdvecht op 03 april 2012, 19:42
 
Henk2304
Op de Experiabox kun je zien wat de maximale snelheid is die je kunt bereiken. Bij mij is dat bijna 14 Mb/s. Als ik (HD) TV kijk gaat daar nog een weer een flink deel vanaf. Daarom heb ik maar besloten om op Instap te blijven (8 Mb/s). Als het nog eens wat wordt met pair bonding (is een ander draadje over) kan ik nog eens zien of we naar Standaard gaan of niet. Glasvezel is bij ons helaas een illusie en ik vrees dat dat nog heel lang zo zal blijven.
L8r, Henk
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk 1 24 februari 2017, 10:52
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost02:46:33
| KaPteiN05:42:09
| wvbavel06:40:21
| zijls13:27:20
| Piwiehendrik19:29:15
| cornelischris... 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215