obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement
gvdvecht
Begin maart overgestapt van Internet+Bellen Instap naar Standaard. Dan verwacht je dus dat de snelheid van het Internet hoger wordt (was ca. 4-5mCool. Maar helaas er is geen enkel verschil te meten. De technische help desc heeft na veel aandringen uitgelegd hoe dit komt: Als je het HD pakket afneemt bij het Instap abonnement, dan wordt de snelheid al verhoogt naar 12 Mb. Anders is probleemloos HDTV kijken en Internetten niet mogelijk. Neem je nu het Standaard abonnement, dan wordt er weliswaar niet verder geknepen maar voor de meeste gebruikers maakt dat niet veel meer uit. De meeste hebben een ADSL die maar max. 20MB aan kan en de meester gebruiker zitten wat verder weg van de centrale 15 Mb is dan al boven gemiddeld. Maar max. 12 Mb komt ook nog heel veel voor. En dan is er dus geen verschil meer tussen Instap en Standaard. Helaas wordt dit niet door de KPN gemeld als je je abo aanpast. Terwijl binnen enkele seconden de snelheid tot je modem door KPN is te meten. KPN is dus NIET EERLIJK en bedot zijn klanten. Klagen helpt wel. KPN technische ondersteuning (te bereiken via gratis nummer 0800-0115) geeft terechte klagers 12 maanden 10 euro korting. Maar ja, daar heb je geen hogere snelheid mee!Angry
Gewijzigd door gvdvecht op 03 april 2012, 19:42
 
Henk2304
Op de Experiabox kun je zien wat de maximale snelheid is die je kunt bereiken. Bij mij is dat bijna 14 Mb/s. Als ik (HD) TV kijk gaat daar nog een weer een flink deel vanaf. Daarom heb ik maar besloten om op Instap te blijven (8 Mb/s). Als het nog eens wat wordt met pair bonding (is een ander draadje over) kan ik nog eens zien of we naar Standaard gaan of niet. Glasvezel is bij ons helaas een illusie en ik vrees dat dat nog heel lang zo zal blijven.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie