Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Kpn service
|
|
Composer |
Geplaatst op 17 May 2013, 09:05
|
Activiteit » Experia Berichten: 1 Lid sinds: 17 May 2013 |
Ik ben vanntele2 overgegaan naar Kpn, migratiedatum was 14 juni (op verzoek kpn) tele2 sloot netjes de adsl af, en kpn......... Niet aan ! Gebeld en nog eens gebeld ik moest wachten tot 23.59 , want tot dat moment kon het signaal binnenkomen en een monteur was ingepland, dus geen zorgen zei men. 15 juni wederom 8 keer gebeld, en uiteindelijk naar de kpn winkel met mij brief waarop staat 14 juni! Schandalig zei de kpn man, maar........ik kan hier niets aan doen , wachten tot 3 juni!! Uiteindelijk weer gebeld naar Kpn, en kreeg daar dhr. Camiel van Houten, deze man verdient een pluim en KPN zou deze medewerker n het zonnetje mogen zetten. In eigen beheer (klacht) afgehandeld en binnen 24 uur signaal, netjes teruggebeld en mij op de hoogte gehouden. Chapeau heer ban Houten |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn service', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Slechte service KPN | Helpdesk | : 2 | 17 Jul 2012 |
Probleem met ZTE H220N en Slechte service KPN | Algemeen | : 1 | 12 Dec 2011 |
Glasvezel ellende en KPN service | KPN Glasvezel diensten | : 5 | 18 Oct 2011 |
KPN introduceert ICT Service: hulp voor ondernemers bij computerproblemen | KPN Nieuws | : 1 | 16 Jun 2011 |
KPN service en snelheid internet plus bellen ondermaat | Algemeen | : 2 | 06 Mar 2011 |
Advertentie