obey-robots.txt
23 Januari 2017, 15:44
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Probleem met ZTE H220N en Slechte service KPN

bvivie
Al een aantal maanden aangesloten op glasvezel van KPN met de ZTE H220N router, ondervond ik het volgende probleem
Rechstreeks op de router zit mijn Hometheater Systeem (HB905) van LG aangesloten via een UTP kabel, dit apparaat detecteert of er software updates zijn (zo eens in de 3 maanden is er een upgrade), dat gebeurde medio november ook weer, en nadat ik dan aangeef haal die maar op, start een download proces.
Echter sinds ik op glasvezel zit werkt het downloaden niet meer en breekt het proces na enige tijd af, overigens wel gewoon contact met internet vanaf dit systeem mogelijk want:
1 Er wordt wel geconstateerd dat er een update is
2 Vanaf het apparaat kan ik ook Youtube bekijken en dat werkt ook.

Daarom gelijktijdig 2 acties uitgezet : Vraag aan LG of dit downloaden op een speciale poort of met een afwijkend protocol wordt gedaan, en de vraag aan KPN glasvezel helpdesk hoe ik dit op kan lossen.
Hiervoor had ik overigens ADSL van KPN met ook een experiabox maar dan van siemens daarbij werkte de upgrade wel.

Van LG kreeg ik niet snel maar uiteindelijk wel een antwoord dat dit niets met poortnummers te doen had, maar dat ik als dat mogelijk was het apparaat tijdelijk via de router als DMZ moest instellen.
Van KPN klantenservice kreeg het volgende antwoord: Dit ondersteunen wij niet, wij kunnen U verder niet helpen, ook op een aanvullende vraag over hoe ik de DMZ moest instellen werd afgedaan met de onderstaande mededeling:
In reactie op uw e-mail kan ik u schrijven dat er geen ondersteuning wordt geboden op de instellingen waar u naar vraagt. Ik heb geprobeerd u te helpen, maar ook eerdere informatie hadden wij niet hoeven te verschaffen daar er geen ondersteuning op geboden wordt. Helaas kunnen wij u niet verder helpen en zal verder e-mailcontact over dit onderwerp niet beantwoord worden.

Namens KPN bied ik u mijn excuus aan voor het ongemak.


Na een tip van een forumlid op het glasvezelcentrum leusden dat ik die DMZ maar moest aanzetten en op het IPadres van het Hometheater systeem in moest stellen heb ik dit geprobeerd, en de upgrade werkt weer, daarna voor alle zekerheid de DMZ wel weer uitgezet, want anders zit dit Hometheater systeem buiten de bescherming van de KPN router.

Als afsluiting heb ik de KPN een mail met mijn bevindingen gestuurd met het vriendelijk verzoek om dat in hun kennisbank op te nemen zodat ze een volgende klant met die vraag wel kunnen helpen, en de opmerkingen dat het mij verbaast dat zij niet eens service verlenen op apparatuur die zij zelf leveren.
Mocht iemand van KPN dit lezen, en ter verbetering van hun service diensten de naam willen weten van de helpdeskmedewerker die mij deze van het kastje naar de muur antwoorden heeft gegeven dan hoor of lees ik dat wel
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met ZTE H220N en Slechte service KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing 9 11 augustus 2016, 21:27
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten 3 15 april 2016, 10:47
VPN verbinding met ddwrt achter ZTE H220N Eigen netwerk 3 18 augustus 2015, 11:40
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router 11 06 juni 2015, 16:35
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN< 5 mins
| eogcnlGhost< 5 mins
| anger00403:36:54
| koolen5703:44:59
| nobeldesign20:01:29
| wvdberg22:32:42
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?