obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
E-mail ongevraagd door KPN geblokkeerd ! Help !
EDVTS
Al jaren abonnee van KPN vaste telefonie. De laatste jaren ook ADSL surfen op 8 MB met 5 mailadressen, aanvankelijk nog via Het Net.

7sept2012: Overgeschakeld op het Alles-in-Een-Standaard.

8sept2012: Computer van KPN heeft eigenhandig ons oude abonnement opgezegd en ook de mailboxen verwijderd, ook al hadden we duidelijk verzocht tot continuering van de mailadressen. De automatisch-gegenereerde brief van de KPN heeft het over "Wij beeindigen voor u alle abonnementen onder klantnummer XXXXXXXX met ingang van 28 juli 2007." Huh ??? Deze brief ontvingen wij op 10 september (2012).

11sept2012: Contact met de helpdesk, want de mail wordt niet meer binnengehaald. Account blijkt daadwerkelijk gewoon opgeheven door de KPN ! Helpdesk heeft geen oplossing en laat het afweten.

12sept2012: Teruggebeld met de helpdesk. Medewerker maakt me uit voor leugenaar (met andere bewoordingen) en beweert bij hoog en bij laag dat de 5 mailadressen NIET behoorden bij ons internetabonnement van HetNet en impliceert dat wij het aan ons zelf te danken hebben dat de mailadressen nu opgeheven zijn. Het kost me moeite mijn geduld te bewaren, met deze man komen we geen steek verder ! Schandalig om mensen zo te behandelen.
Later die dag teruggebeld door iemand van de THD. Hij neemt het persoonlijk op om het uit te zoeken en belt later weer terug. Er wordt nu voor het eerst ook een ticket aangemaakt, iets wat later van weinig tot geen waarde blijkt.
Het hele systeem klopt administratief niet (aldus medewerker). Onze klantgegevens zijn inmiddels zo'n puinhoop dat een eenvoudige oplossing niet voorhanden is. Ons nieuwe abonnement wordt geheel weer opgeheven en de klantgegevens administratief overgeheveld naar een nieuw abonnement. Alleen door met een schone lei te beginnen, kan de fout hersteld worden. Ik ontvang een nieuwe brief van de KPN waarin staat; "Op Uw verzoek hebben wij alle abonnementen onder klantnummer XXXXXXXX met ingang van 9 december 2006 beeindigd." De kalender van de KPN is duidelijk nog niet gemaakt...

13sept2012: Telefonisch contact gehad met de medewerker van de THD. Vanavond of toch zeker in de loop van morgen moet alles weer werken. Ik ontvang een nieuw abonneenummer van iTV en een bijbehorende pincode.

14 sept2012: Nee meneer, het werkt nog niet. We zijn afhankelijk van een technische handdeling die eerst door een andere afdeling moet worden uitgevoerd. Die kan pas plaatsvinden op zondagochtend 7.00 uur (16 september). Daarna kan uw mail hersteld worden. Die werkt meer in de loop van de 16 september of toch uiterlijk maandagochtend 17 september.

17sept2012: Contact met de helpdesk. Doorverbinden naar een medewerker van de THD is technisch niet mogelijk. Wat een aanfluiting ! En mijn e-mail ? Er wordt een (zoveelste) notitie gemaakt en ik zal worden teruggebeld. Weer niks !

Net gemerkt dat ik ook uit MijnKPN geknikkerd ben, die is ook niet langer toegankelijk.
Hallo ! Waar zijn jullie mee bezig KPN ???

Mag ik alsjeblieft fatsoenlijk geholpen worden ? Morgenochtend ondertussen een week zonder mail. Ik heb er genoeg van om aan het lijntje gehouden te worden.

Dhr. E. van 't Sand (Gardebroek)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 17 2012 14:41:16:
En ineens doet 'ie het weer.
Beraad me wel op het indienen van een officiƫle klacht.
Nu nog het alles-in-een-pakket installeren.
Gewijzigd door EDVTS op 17 september 2012, 14:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail ongevraagd door KPN geblokkeerd ! Help !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
Advertentie