obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is
Lutz
Volgende maand krijg ik vast internet van knp met een bijhorend email adres. Op mijn mobiel heb ik als provider SIMYO, omdat deze provider dankzij een oud abonnement veel goedkoper is dan kpn.
Kan ik dan ook via de app van het mobieltje vanuit de kpn mail adres mail versturen? Meestal wordt zo iets door de provider geblokt. Ik zou dat graag willen weten voordat ik overga.

Alternatief heb ik nog een icloud.com mail adres. Ik verwacht ermee geen problemen.
 
eogcnlGhost
Voor het instellen van je SIMYO mail kan je HIER kijken, hier staan alle instellingen die je nodig hebt om je mail werkend te krijgen.

Kies je telefoon, type en dan je provider, dan even de instructies volgen en klaar is Lutz.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Lutz
Alvast bedankt! Ik zie nu dat ik later kan kiezen tussen kpn mail op mijn mobieltje en Apple mail en heel veel alternatieve mail anbieders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
E-Mail KPN Nieuws : 1 11 aug 2016
Advertentie