obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Playstation 3 Sitecom 300N
Philipms96
Hallo, mijn Sitecom 300N werk op de computer gewoon goed maar op de Playstation 3 niet goed. Mijn Playstation krijgt wel gewoon verbinding maar heeft het " Nat Type 3". Dat betekent dat ik een slechte verbinding heb dus niet goed games online kan spelen.

Weten jullie hoe ik mijn Nat Type naar 2 krijg?
Ik heb zelf al dingen geprobeerd maar het lukt niet dus graag een reactie.

Alvast bedankt
 
jackvdW
Hoi Philip,

Is het je onderhand gelukt dit probleem op te lossen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem ongeveer... Ik heb dit internet plus bellen pakket (je zou denken dat het allebei tegelijk moet kunnen) alleen als ik online game (FIFA via PS3) dan valt de verbinding weg, zodra ik gebeld word op de huislijn... Ik heb me wel eens laten vertellen dat de telefoon niet te dicht bij het modem zou moeten staan, maar ik heb het wel vaker (ook als ik niet gebeld wordt). Ik ben het een beetje zat onderhand, dus vandaar dat ik het met afvroeg, want ik heb nog niet naar NAT Type instellingen gekeken... Hoor je graag!

Groeten
 
Lisbecks

Quote

jackvdW schreef:
Hoi Philip,

Is het je onderhand gelukt dit probleem op te lossen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem ongeveer... Ik heb dit internet plus bellen pakket (je zou denken dat het allebei tegelijk moet kunnen) alleen als ik online game (FIFA via PS3) dan valt de verbinding weg, zodra ik gebeld word op de huislijn... Ik heb me wel eens laten vertellen dat de telefoon niet te dicht bij het modem zou moeten staan, maar ik heb het wel vaker (ook als ik niet gebeld wordt). Ik ben het een beetje zat onderhand, dus vandaar dat ik het met afvroeg, want ik heb nog niet naar NAT Type instellingen gekeken... Hoor je graag!

Groeten


heb hetzelfde problem gehad, miss heb je hier wat aan: http://www.helpmij.nl/forum/showthrea...on-TG789vn

telefoonsignaal blijft altijd storen, en eigenlijk kan je ook het beste online gamen met een kabeltje.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Playstation 3 Sitecom 300N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sitecom 500 Homeplug in Experiabox V9 Routers : 2 27 jan 2015
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Playstation 3 Op KPN glasvezel Helpdesk : 3 03 apr 2013
Sitecom extender WiFi : 6 12 mrt 2013
H220N icm Sitecom 300 extender WiFi : 2 17 feb 2013
Advertentie