obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Sitecom 500 Homeplug in Experiabox V9
Hans777
Ik heb een Experiabox V9. Ik had nog een setje Sitecom 500 Mbps liggen. Deze laatste wil ik graag gebruiken om boven een bedrade aansluiting te hebben voor het internet. Mijn vraag: moet dit in principe kunnen? (De pc boven geeft een netwerk-/verbindingsprobleem aan (Windows 7). Instellingen (Netwerkcentrum) lijken in orde. Wie kan me helpen?
 
eogcnlGhost
Hebben beide sitecoms verbinding met elkaar?
Dat kan je zien door dat op beide apparaten of een huisje of een lijntje met 3 vierkantjes groen gaan branden.

Heeft je pc een statisch of dynamisch IP adres?

Met een statisch IP adres moet je een DNS invullen in de netwerk instellingen van je pc: KLIK MIJ.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom 500 Homeplug in Experiabox V9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie