obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn
Lodewijk
Ik ben bezig om mijn sitecom router zo in te stellen zodat ik hem als repeater kan gebruiken. Ik heb de Sitecom ingesteld in bridge mode, ip adres in dezelfde range als de EB, SSID hetzelfde voor beide apparaten, wachtwoord hetzelfde voor beide apparaten, beveiliging in WEB mode, WDS ingeschakeld in de Sitecom met daarbij als WDS AP MAC Address het mac address van de EB ingevuld.

Nu is het probleem dat als ik de router met een kabel aan de EB heb hangen alles goed werkt en ik in beide apparaten in kan loggen om settings etc in te kunnen stellen via wifi. Als ik de netwerk kabel tussen beide ontkoppel, kan ik via wifi nog wel de sitecom benaderen, maar niet de EB. Wel heb ik dan nog internet via wifi op mn smartphone etc.

Als ik in de EB naar Breedbandverbinding > Internetservices > Verbindingscontrole heb ik de enige optie Internet_Over_VDSL en de zijn de resultaten voor DSL, Ethernet, PPP, IP goed en een kruis bij Internet Sad

Weet iemand hoe ik alles goed aan de praat krijg?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Apple netwerk achter experiabox Algemeen : 8 04 mei 2017
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen : 8 04 feb 2017
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? Eigen netwerk : 10 11 jun 2015
Advertentie