obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Kanaal 700: gratis KPN Extra HD
Giant2000
Wel even de tuner via Instellingen geschikt maken voor ontvangst van HD.
 
Giant2000
Andere fora lezend komt er nu een vreemd fenomeen naar boven: abonnees kunnen deze HD zender op kanaal 700 perfect ontvangen maar kunnen het HD pakket niet aanvragen.
?????
Hoe kan dat nou... KPN moet nee verkopen, lijkt me een slechte zaak.
 
Codemeister
Ik heb het even uitgetest (en op dit moment aanstaan): werkt erg mooi - maar op onze postcode inderdaad niet aan te vragen...
 
Giant2000
Het product heet: Interactieve TV. Eén van de ondedelen hierin zou moeten zijn dat je pakketten via de afstandsbediening aan en uit kan schakelen. Het HD pakket kan dit nog niet omdat dit niet beschikbaar is voor alle klanten, daarom werken ze met postcode en telefonisten. Wellicht is het de bedoeling dat je via de rode knop op kanaal 700 het HD pakket kan aanzetten. Immers: als je kanaal 700 goed kunt ontvangen is je verbinding klaar voor HD ontvangst.
 
Henk2304
Ik heb dat onlangs aan de klantenservice gevraagd (ben nog een nieuwkomer voor iTV, dus ik vraag maar naar ik verstand hebSmile), maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Het antwoord was in de trand van: ja één kanaal kan nog wel maar voor alle kanalen is de bandbreedte op uw postcode nog niet toereikend. Ben er verder niet op ingegaan. Het is toch zo dat alleen het kanaal waar je naar kijkt geupstreamed wordt? Dus of je nou naar het ene HD-kanaal kijkt of naar het andere er wordt er toch telkens maar één doorgegeven? En HD opnemen kan toch al niet. Tot eind vorige maand konden we ook nog gratis naar Nat Geo Wild HD kijken, dat waren dus al twee HD-kanalen.
L8r, Henk
 
Giant2000
Klopt Henk.

Ik begrijp niet dat KPN die postcodecheck loslaat en het HD pakket laat activeren via kanaal 700 (rode knop).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kanaal 700: gratis KPN Extra HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
extra-usb-wat dan? Algemeen : 2 07 dec 2016
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers Eredivisie Live : 1 22 feb 2014
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten Algemeen : 2 29 jul 2013
Een gratis bedrijfs email? Algemeen : 3 06 apr 2013
Digitenne extra smartcard niet meer gratis?! KPN Televisie Storing : 5 20 dec 2012
Advertentie