obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten
KaPteiN
Telecombedrijf KPN biedt haar internetklanten op meer dan 1800 KPN-hotspots gratis mobiel internet onder de naam ‘buitenhuis internetten’ aan.

KPN-klanten met een glasvezelabonnement kregen vandaag een mail waarin men over deze extra gratis internetdienst werd geïnformeerd. De KPN-hotspots zijn vooral in het centrum van steden, winkelcentrums, hotels, restaurants, bij benzinestations langs de rijksweg en op luchthaven Schiphol te vinden.

Net als UPC en Ziggo gaat KPN de internetmodems ook aan elkaar koppelen om een meer landelijk dekkend gratis wifi-netwerk op te bouwen. KPN sloot hiervoor een overeenkomst met het Spaanse bedrijf Fon. KPN en Fon hopen in het begin van het vierde kwartaal met de opbouw van dit wifi-netwerk te beginnen.

Lees het hele verhaal op: TotaalTV
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Henk2304
Iedereen met een Alles-in-één pakket (ook ADSL/VDSL) heeft toch toegang tot de KPN Hotspots? Ik i.i.g. wel. Ik heb geen glasvezel, dat komt hier ook niet, zelfs geen pair bonding, dus met die FON-actie kan ik niet meedoen, ook al zou ik dat willen. Dus ik zal ook wel geen toegang krijgen tot al die extra (glasvezel) toegangspunten Sad
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen : 5 27 mrt 2018
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie