Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Een gratis bedrijfs email?
|
|
bramhaag |
Geplaatst op 06 April 2013, 13:24
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 10 Oct 2012 |
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar een GRATIS manier hoe je een bedrijfsemail aanmaakt dan er als volgt uit ziet: info@bedrijf.nl weet iemand hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt M.V.G bramhaag |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 06 April 2013, 14:05
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Je zult wel een domeinnaam moeten registreren. Kijk dan gelijk of er een goedkoop email pakket bij zit. Je hebt voor alleen een mail adres geen web hosting pakket nodig. Kijk ook even op dot.tk, wie weet is bedrijf.tk nog vrij en heb je grote kans dat het gratis is. Bij dot.tk zit ook email functionaliteit. |
|
|
bramhaag |
Geplaatst op 06 April 2013, 14:16
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 10 Oct 2012 |
oke bedankt, maar ik snap niet veel van die hele dot.tk website. kan iemand mij dat uitleggen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een gratis bedrijfs email?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 | Algemeen | : 3 | 15 Jun 2018 |
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 | Helpdesk | : 1 | 24 Feb 2017 |
Storing internet en email | KPN Internet Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
email wachtwoorden | Helpdesk | : 2 | 07 Jul 2014 |
Advertentie