obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9
Korvi001
Goedenmorgen,

Sinds gisteren heb ik de nieuwe Experia Box V9 geïnstalleerd. Alles werkt prima maar ik heb 1 probleem m.b.t. de email die via de NAS loopt. De emailaccounts die niet via de NAS lopen werken goed maar 3 accounts die via de NAS lopen krijg ik niet 'aan de praat'. Mijn vraag is of er iets is als een stappenplan om de emailaccounts in te voeren in de Experia Box. Goed te vermelden dat tijdens het gebruik van de oude Experia Box die mailaccounts de laatste dagen plotseling niet meer werkten. Oorzaak? Iemand zei mij dat KPN soms updates uitvoert en dat dan de instellingen in de Experia Box automatisch werden gewijzigd?? In ieder geval werken ze nu niet meer.
Degene die dit voor ons operationeel had gemaakt kan ik nu even niet bereiken. Ik wil nu zelf proberen om de Experia Box in te richten zodat die mailaccounts weer operationeel worden. Mijn vraag is dus: bestaat er een stappenplan. Vermoedelijk kan ik de servicedesk van de KPN hier niet mee lastig vallen. Enige tijd geleden heb ik dat geprobeerd maar dan krijg ik het commentaar dat de NAS niet 'hun pakkie aan is'

Ik hoop hier wat ondersteuning te vinden. Uw reacties zie ik met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijk groet,
Bernard Korving
 
eogcnlGhost
Om welke NAS gaat het, merk en type.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Korvi001
Goedenmorgen eogcnIGhost,

Het merk en type van de NAS: Synology DS213,

Bij voorbaat dank voor reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie