obey-robots.txt
23 Juli 2017, 10:52
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

tevreden of niet?

thgiesen
Sinds 2 weken zijn wij overgestapt naar glasvezel en ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen en wil die van ons delen.
TV: we hadden een wijkverenigingskabel dus de kwaliteit is enorm verbeterd. Wel vind ik het zappen wel wat lang duren. Mijn vader heeft ziggo en daar is het minder traag. De uitbreiding van zenders vinden we geweldig.
Ook is de decoder zo maar een keer uitgevallen. Moest weer opnieuw opstarten. Heel raar. Is maar 1 keer gebeurd maar toch. De apparatuur is dus wel storingsgevoelig.
Vind het erg jammer dat de decoder/recorder van kpn niet op dvd's kan branden om te bewaren.
Telefoon: niets bijzonders gewoon goed. Het aansluiten van onze oude dvd recorder lukt me gewoon niet, misschien moet ik daar beter naar kijken. Het zou toch moeten kunnen? Het signaal op je oude dvd recorder krijgen en daarop opnemen?


Internet: Dat valt me tegen. We hebben nu het goud pakket dus dan zou je toch verwachten dat het veel sneller zou gaan. ik heb de snelheidstest gedaan en daar kwam 7,7 download en 2,6 upload uit. Als ik muziek download dan is dat ongeveer 100kb per sec. Dat is toch niet echt snel?
Ook is al regelmatig voorgekomen dat hij de webpagina niet kan vinden, langzaam laadt (zojuist nog met het plaatsen van dit bericht; alles kwijt!grr). KPN gebeld en die hebben me op een andere frequentie ofzo gezet. Nu heb ik niet meer de traag melding bij mijn draadloze verbinding.
Kortom, ik hoop dat het internet nog anders wordt.
 
Codemeister
Welke Experia Box hebt u?
 
KPNwebcare1
@thgiesen

Het zappen duurt idd wat langer dan normaal, dit word in de toekomst verder verbeterd.

Een DVD-recorder aansluiten kan zeker, je kan dan alleen de zender die je kijkt opnemen.

Internet is erg traag met de snelheden die u aangeeft, ik denk dat het verstandig is nog eens contact op te nemen met de helpdesk Glasvezel via het nummer: 0900-0747
 
spaceone
Voor het aansluiten van de DVD recorder kun je eens kijken naar
http://kpn.gebrui...ead_id=212

Bij wlan (draadloos internet) is het soms moeilijk om een goede snelheidtest uit te voeren. Misschien is het mogelijk om de computer tijdelijke via een kabel rechtstreeks op het modem aan te sluiten en daarna te testen. De snelheid welke binnenkomt in het modem is ook uit te lezen via de service pagina van het modem d.m.v de browser naar 192.168.2.254

Het beste is een snelheidstest te gebruiken van speedtest.net of kpn zelf speedtest.kpn.net
 
pariah
<knip>
Dit soort berichten horen hier niet thuis. Klachten kun je met KPN rechtstreeks bespreken!
Gewijzigd door Codemeister op 28 augustus 2010, 19:25
 
pariah
Ga dan lekker weg van dit fourm met zulke taal en onbeschofte uitlatingen. Ik heb ook wel eens dat iets niet naar behoren werk en op dit moment ben ik ook al dik 4 maanden mijn rekeningnummer veranderd te krijgen bij KPN wat nog niet wil lukken maar dat is nog zeker geen reden om uitlatingen zoals jij nu doet te doen.Je wordt nu dus ook niet meer serieus genomen en zal men ook niet meer reageren op je problemen. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou als of ik ook maar één dag het gevoel heb gehad serieus genomen te worden door KPN. Moet je nou zelf eens kijken.....4 maanden bezig om een rekeningnummer te wijzige.....wat denk dat je er gebeurt als een medewerker van een bank er 4 maanden over doet om een rekeningnummer van jou te wijzigen? Dan wordt die op staande voet ontslagen, en ik denk dat jij dan ook wel anders zou reageren als dat je nu doet.

KPN had gewoon eerst beter onderzoek moeten verrichten voordat ze een product op de markt brengen, dat doen de meeste bedrijven. Plus het feit dat al die keren dat er bij mij een monteur GRATIS geweest is dit allemaal lekker doorberekend wordt aan onschuldige mensen die hier niets aan kunnen doen. Opdoeken die handel.
Gewijzigd door pariah op 29 augustus 2010, 23:09
 
thgiesen
Bedankt voor alle tips. Ik ga de helpdesk eens bellen en als ik tijd me even goed verdiepen in het aansluiten van de dvd speler.
 
thgiesen
http://www.speedtest.net/result/945405971.png
Ik heb maar een kabel gelegd want dat zou toch het beste resultaat geven. Bovenstaand overzicht geeft 23mb download en 2,9 upload.
Het downloaden gaat ook echt veel sneller (ligt natuurlijk aan wat).
Het laden van pagina's blijft echter wel eens vastzitten. Waarom? Geen idee?

Gisteren de radar uitzending gezien en dat is toch wel schokkend. Gelukkig is het bij ons niet zo slecht als bij anderen maar ik snap wel de bezwaren.
Hoezo daardloos, matige dvd recorder, en regeltmatig uitval van internet.

Het aansluiten van mijn oude dvd recorder heb ik nog niet geprobeerd.
Wordt de volgende stap.
Gewijzigd door thgiesen op 08 september 2010, 17:27
 
jboerma
Hier een tevreden gebruiker tot nu toe. Installatie ging zonder problemen.
Gelukkig heeft de monteur nog even een vaste kabel gelegd. Wireless haalt namelijk maar de helft van de geleverde snelheid.
Enige nadeel vinden wij de opstart snelheid van de TV-Box. Zapsnelheid valt wel mee..
 
thgiesen
Gisteren bij ons gewoon alles uitgevallen toen we een opgenomen programma wilden kijken. Experiabox deed niets meer. KPN gebeld en alles moest gereset worden. Naar boven lopen en en weer naar beneden en ongeveer 10 minuten aan de mobiele telefoon.
Maar goed alles deed het weer. Wel gevraagd te vermelden in ons dossier dat we in de drie weken dat wenu aangesloten zijn al 5 keer hebben moeten bellen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tevreden of niet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:42:19
| Arnoldb16:01:19
| gjhassink16:30:45
| Cappo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?