Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Drama bij KPN met 2 telefoonnummers
|
|
waterworld |
Geplaatst op 26 July 2010, 17:08
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jul 2010 |
Heb 2 telefoonnummers op mijn adres...1 van mijzelf en 1 van mijn zoon. Omdat mijn zoon nu gescheiden naast mij gaat wonen wilden wij beiden een compleet pakket interactieve tv-bellen en internet hebben. Op 1 nummer (mijn zoon) is dat gelukt; het op de factuur berekende pakket klopt echter totaal niet met de afspraak van 60 euro met 3 maanden 15 euro korting (gratis harddisk) en is duurder. Jammer volgens KPN, maar ondanks de bevestiging van 60 euro heb je "ons nieuwe (duurdere pakket" maar te accepteren... Op het 2e nummer (mijzelf) zijn echter al 3 aanvragen teruggewezen....kan niet. En ik blijf nog steeds met instap surfen van Hetnet zitten. Kennelijk omdat de 2 nummers op 1 account staan. De "hulpdienst" van kpn zou de nummers "uit elkaar trekken". Tot op heden echter nog beide nummers op mijn naam. Na uren telefoon met KPN kom je geen stap verder....niets lukt....geen gescheiden accounts en geen pakket voor mijzelf. Die 2 nummers moeten kennelijk worden gescheiden omdat mijn zoon nu apart naast ons woont maar dat lukt maar niet. iemand nog een idee ? Als KPN dit leest HELP ! |
|
|
EmileKPN |
Geplaatst op 27 July 2010, 13:55
|
Activiteit » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 22 Lid sinds: 13 Jan 2010 |
Een idee zou zijn om beide nummers te porteren naar een VOIP provider (bv. CallVoip). Daarna kun je (indien gewenst) elk nummer apart weer porteren naar een ander provider of lekker via VOIP blijven bellen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Drama bij KPN met 2 telefoonnummers', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Drama dat glasvezel aanvraag heet. | KPN Glasvezel diensten | : 1 | 02 Sep 2013 |
internet plus bellen interactieve Tv DRAMA | Opleveringsproblemen | : 2 | 27 Jul 2011 |
drama bij kpn internet plus bellen | Algemeen | : 3 | 23 Sep 2010 |
Drama met snelheid | Algemeen | : 8 | 06 Sep 2010 |
Advertentie