obey-robots.txt
23 April 2017, 10:07
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

internet plus bellen interactieve Tv DRAMA

Hommard
Ik wil graag mijn beklag doen over de onbehoorlijke manier van het afhandelen van een klacht, ik werd zojuist door mevr Cindy Ramie gewoon opgehangen, omdat zij me nog steeds geen informatie kon geven over mijn orderstatus van het modem (wij zitten al sinds 10 maart door een fout bij KPN zonder TV, vaste telefoon en internet) welke eind april zou worden afgeleverd, en ze me niet door wilde verbinden naar de Multi Support desk. Ik weet gewoon niet meer waar ik aan informatie over de toestand van mijn order kan krijgen, iemand suggesties of een idee ? Er wordt doodleuk verteld nog eens 2 weken geduld te hebben, ze durven wel !!

Henk2304
Ik zou zeggen: aangetekende brief sturen waarin ze nog zeg max. 2 weken de tijd krijgen om het op te lossen en als dat dan niet gelukt is je overeenkomst beëindigen wegens wanprestatie. Abonnementskosten storneren wil ook nog wel eens helpen.
L8r, Henk

arjh91
beste leden

nu ik dit zo alle maal lees is dit dus echt een groot probleem bij KPN ik ben zel in April 2011 sammen gaan woon heb toe Internet Plus Bellen aan gevraagt om dat de TV signaal door de verhuurder word geleferd maar goed ik wil de meer dus heb ik begin juni 2011 ITV aan gevraagt. ik kreeg 1 week laater na aan vraag al mijn nieuwe modem ( H220N BACHERDING ) en mijn decoder modem gelijk aan geslooten en werkte meteen op 22 juni 2011 zou mijn ITV op geleverd worden maar ja jullie raden het wel geen Internet en telefoon meer, heb nog even een dag gewacht met bellen na kpn om dat er op dat moment ook werkzaamheiden waaren maar goed dag laater geen Internet Telefoon en TV en toe begon het spook verhaal ik bel naar de klantenservice nou meneer ik zie in de computer dat ze druk beezig zijn met de oplevenring uiteindelijk heb ik 9 daagen zonder internet en teledoon gezeten en ben nu nog in streid met kpn over een compensatie voor deze 9 daagen zij zeggen dat ze goed gehanded hebben maar goed contractueel gezien NIET want daar in staat dat het 22 juni op geleverd zou zijn

zo ik heb even mijn gal gespuugd ben benieuwt wie hier nu ook nog probleemen mee gaat krijgen bij aan vraag van ITVSad

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet plus bellen interactieve Tv DRAMA', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 2 16 februari 2017, 22:54
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing 2 16 februari 2017, 22:53
Storing internet en email KPN Internet Storing 2 16 februari 2017, 22:47
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| wvbavel11:52:27
| KaPteiN15:18:43
| magidu30 1 dag
| Desiree 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215