obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet opeens trager
hollandschevisch
Sinds een aantal dagen is mijn internetsnelheid veel lager geworden.
Voorheen was de snelheid rond de 25000 Kbps, maar sinds een aantal dagen is dit opeens rond de 16000 Kbps. Ik heb de router al opnieuw opgestart en dergelijke, maar niks helpt.
Verder heb ik sinds kort ook een rare error die erg vaak voorkomt.

TR069:Inform Fail!!(Invalid URL or ACS unreachable)
TR069:Remove host hengelo0.cust.kpn.net dns record.
TR069:smileyfrustrated:ending 1 BOOT inform.

Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

In ieder geval veel bedankt voor de hulp alvast.



Groeten
 
eogcnlGhost
Hallo, ik heb een klein vermoeden wat het zouw kunnen wezen.
De KPN heeft waarschijnllijk een update gedaan naar je modem (snachts) waarna hij door de KPN een reset heeft gehad.
En dat er een klein foutje in je modem is ingeslopen bij de instellingen van de PPPoA.
Je kan proberen om een hard reset uit te voeren zodat je PPPoA opnieuw geladen worden vanuit de server van de KPN.
Blijft je probleem dan nog bestaan, even de KPN bellen om te vragen of ze in je gegevens niet "per ongeluk" je snelheid een stap naar beneden hebben gezet.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
anthon
Als je de modem even van het stroom haalt en vervolgens weer aansluit moet het weer goed zijn. (ik had hetzelfde probleem)
 
eogcnlGhost
Een hard reset schakeld de modem al uit, dus dat hoef je dan niet nog is handmatig te doen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika
Ik heb net een nieuwe topic geplaatst dat ik ook plotseling een verlaagde snelheid heb.
Heb al gechat met een medewerker maar die kunnen op afstand niks vinden.
Ik ben dus niet de enige die dit ervaart,
Gewijzigd door Bika op 04 januari 2018, 09:23
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet opeens trager', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Advertentie