obey-robots.txt
08 December 2016, 10:44
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

opnemen met philips hd recorder

groet23
Ik overweeg een abo op interactieve tv te nemen. Ik vraag mij echter af of ik dan gewoon programma's kan blijven opnemen met mijn hd recorder. Graag uw ervaring !

cuore verde
Hoi groet23,

Je kunt wel opnemen vanaf de interactieve tuner op je dvd-recorder maar daar zitten wel een paar haken en ogen aan.
Er is een opname functie beschikbaar op interactieve tv, dus als je alleen het terugkijken van opnames belangrijk vind heb je zelfs genoeg aan de tv-ontvanger van KPN.
Het programmeren van een opname is met de interactieve tuner nog makkelijker ook.

Als je het belangrijk vind dat alles wat je hebt opgenomen ook op een schijfje kunt schrijven dan is dat nog steeds mogelijk, maar houdt dan rekening met het volgende.
- Showview werkt niet meer.
- Opname is alleen mogelijk op de zender die je kijkt.
Om iedere film of schijf te zetten kan wel maar is wel erg omslachtig.

Succes...........
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.

groet23
Dank voor uw uiteenzetting. Ik heb slechts de bedoeling om een programma op te nemen als ik niet aanwezig ben. Ik bekijk ze dan een dag of wat later. Daarna verwijder ik ze van de schijf.
Dus als ik het goed begrijp kan ik mijn bestaande recorder blijven gebruiken en hoef geen additionele abo te nemen om incidenteel
een programma op te nemen.

cuore verde
Hoi groet23,

Inderdaad, wat ik vergeten was te vermelden is dat dit alleen kan als je een flatscreen tv met minstens 1 HDMI en een SCART ingang hebt, of je gebruikt de hdrecorder om het tv signaal vanaf de itv tuner met SCART-in en dan naar de tv met SCART-out aan te sluiten, maar dan moet de hdrecorder wel altijd aan staan als je tv kijkt. Meestal komt dit de beeldkwaliteit ook niet ten goede.

Als je de hdrecorder wil gebruiken i.c.m. interactieve tv, sluit de tv met HDMI (alleen i.c.m. flatscreen) aan en de hdrecorder met SCART aan op de interactieve tuner. Haal voor de zekerheid de antennekabel uit de hdrecorder, zet je tv op het kanaal waar je hdrecorder op afspeelt.(Ext1,enz) Zoek nu het kanaal op de hdrecorder waar de interactieve tuner op aangesloten zit. (meestal L1,L2 of L3, als je beeld krijgt kun je controleren of het beeld verspringt als je zapt met de witte afstandsbediening of het beeld van de itv tuner is) Dit kanaal blijft op de hdrecorder altijd hetzelfde, de zender instellen doe je nu op de interactieve tuner. Tijd instellen op hdrecorder en de interactieve tuner aan laten staan.
Zoals gezegd omslachtig maar niet onmogelijk.

En misschien zit het programma dat je terug wil kijken wel bij programma gemist, nederland 1,2 en 3 krijg je gratis.

Succes.........
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.

groet23
Beste Cuore Verde,
Mijn hartelijke dank voor uw uitvoerige uiteenzetting.
Ik ga het zsm proberen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met philips hd recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Opnemen met teletekst Helpdesk 2 21 oktober 2015, 23:45
Storing IPTV KPN via Wifi verbinding Philips 32PFL4258H Frequently Asked Questions 5 17 april 2015, 16:45
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing 6 06 februari 2015, 13:21
Geen toegang tot nettv van philips Routers 24 02 januari 2015, 17:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:29:04
| glim02:13:48
| KaPteiN03:21:41
| dirkjohan13:21:54
| Peterkessen21:17:27
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10