obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

vraag om hulp door webcare team ivm factuur problemen

flanker27
Beste webcare,

Wie kan mij helpen aan een juiste email of telefoonnummer van KPN, zodat ik verder kom dan 0900-0244 of factuurvraag@kpn.com.Mijn klacht staat geregistreerd onder nummer 6184866

In het kort de klacht:
In juni kreeg ik van KPN een mailtje of ik volledig wilde overstappen naar KPN. Ik had een contract bij HetNet (ook KPN natuurlijk). Er liep bij hetnet een internetcontract vanaf 2001 voor adsl surfen (8 mb voor 24,95 per maand. KPN bood mij aan om over te stappen waarbij ik de eerste 6 maanden 20 euro ging betalen en daarna 25 euro. Prima deal, dus dat heb ik ook gedaan. De oude rekening liep gedeeltelijk via hetnet en KPN. Ik betaalde 3 euro separaat aan het hetnet en 21,95 aan KPN via mij reguliere KPN rekening. Ik kreeg bericht dat e.e.a. was omgezet. Maar na 2 maanden kwam ik er achter, dat de facturen niet klopten. In mijn reguliere telefoonrekening bleef het bedrag van 21,95 voor komen en tevens werd ik apart gefactureerd voor 20 Euro voor het nieuwe KPN contract. Die 20 euro was efgesproken, maar dan zouden die 21,95 euro op mijn telefoonrekening moeten verdwijnen. Inmiddels zijn we nu 4 maanden verder an betaal ik dus 41,95 voor 8mb internet (de goedkoopste versie) voor mij abonnenment.
Van het hele voorval melding gemaakt via 0900-0244 op 22 oktober j.l Ik zou op 27-10 tussen 16.00 en 18.00 gebeld worden hoe opgelost werd. Geen telefoontje op die bewuste dag. Weer aan de lijn met 0900-0244. Ja, het is bekend en wij zijn er mee bezig alleen het is erg druk. Inmiddels mijn klacht ook kenbaar gemaakt bij factuurvraag@kpn.com en daar krijg ik de zelfde antwoorden. Excuses voor de vertraging, het probleem is bekend wij vragen u om uw geduld. Inmiddels heb ik een aantal herhalings mailtjes verstuurd, maar steeds met een vriendelijk antwoord met zelfde strekking. Wij zijn ruim 3 weken verder en ging taal nog teken van KPN.

Druk e.d. dat begrijp ik, maar dat vanaf de melding 22-10 helemaal niets concreets aan mijn voorgelegd is, is hoogst frusterend. Ik kom niet verder dan de eerste lijn zal ik maar zeggen en KPN doet het gewoon met standaard antwoorden af.

Kan iemand mij verder helpen en raad geven bij wie verder zou kunnen aankloppen. Telefonische contacten en of e-mail adressen. Ik kom gewoon niet verder. De dubbele rekeningen lopen maar door. (Incasso). Ik kan het geld b.v. de 20 euro laten terugboeken, dan ik ik tenminste nog iets wat mogelijk de aandacht trekt.

Ik hoor graag van iemand die mij raad kan geven.

bvd
Rob

Codemeister
Inderdaad de afschrijving(en) terugboeken. Helaas hebben wij geen inzage in de administratie, dus concrete oplossingen zul je hier helaas niet vinden ben ik bang. Het is even wachten tot Webcare reageert.

Rachel
Beste Rob,

aan het nummer: 6184866 kan ik zien dat je probleem als case openstaat bij een 2delijns afdeling. Ik zal zondag voor je kijken welke afdeling dit precies is.
Je hoort nog van me.

Rachel
Hoi Rob,

Als het goed is, ben je op 10 december gebeld en zou het probleem verholpen moeten zijn. Kan het topic gesloten worden?

Codemeister
Topic is inmiddels een maand oud, dus op slot.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag om hulp door webcare team ivm factuur problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen 21 15 februari 2016, 21:00
Hulp met Experia Box V10 en Tp link router Eigen netwerk 8 23 januari 2016, 21:26
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:15
| xwardox02:09:11
| eogcnlGhost03:08:27
| KaPteiN05:38:37
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10