obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

mailbox ineens verkleind naar 30MB

griekel
Goedendag,

Sinds het begin van mijn abo bij Planet heb ik de optie gekozen voor een extra grote mailbox 50MB. Dit kost € 2,50 p.m extra. Geen probleem.
Nu sinds begin van de maand zie ik dat die optie ineens weer terug gezet is naar 30MB en krijg ik telkens de melding : mailbox is closed en vol.

Bellen met de klantenservice van KPN levert een wachttijd op van half uur. Daarna doorverbonden met de technische dienst en jawel.....in de wacht.
Ik heb weer een half uur gewacht en toen maar de telefoon neergelegd.
Blijkbaar hebben ze het te druk bij KPN. Ik stuur wel een brief naar de KPN.

Heeft iemand dit probleem van mailbox verkleinen ook? Inloggen via mijn kpn is ook een drama. Kom er gewoonweg niet in met mijn wachtwoorden.

Griekel

doritosoranje
Goedendag,

Wij hadden ook al last van een volle mailbox. 30mb is idd laag. Eindelijk opheldering eerst hadden we er nooit last van. Het was dus 50mb? nu 30mb.

Ik zat er over na te denken om kpn mail door te laten sturen naar een hotmail account. En daar van uit weer berichten verzonden. Daar heb je 5gb. En een mooiere webmail. Dan die achterliggende webmail van KPN.

Doritosblack

griekel
Ok, maar het is vreemd dat ik een abo heb op een extra grote mailbox en dat dat gewoonweg wordt terug gedraaid naar 30MB. En zonder een notificatie eraan te geven. Wel betalen ervoor. Dan nog de klantenservice gewoonweg niet te pakken krijgen. Wachten.wachten....

Dat vind ik erg slecht.

Jou optie is zo slecht nog niet. Zal eens kijken of dat bij mij ook gaat.

Maar ik stuur kpn wel een brief, zal allicht sneller aankomen dan telefoneren naar de klantendienst.

M.vr.gr.

Griekel

doritosoranje
Griekel

Je kunt beter je email van KPN door laten sturen naar hotmail.
Redens:
* Gratis
* 5GB email
* Betere wemail
* Online back-up van 25GB
* Foto's makkelijk online uploaden. En kiezen welke mensen de foto's mogen zien.

Je betaald 2.50 euro per maand voor 50mb? Dat is echt duur en weinig Email ruimte.

Hoe je email door te laten sturen.
Je gaat inloggen op MijnKPN.
Dan zie je onder producten Email instellingen.
Dan vink je auto forward aan. En voer daar een email waar je het naar toe wilt sturen om te lezen.

Je kan hotmail gebruiken maar ook GMAIl maar gmail was op het nieuws dat ze alles nakijken. Dus dat GMAIL lijkt me niet zo'n verstandig idee. Of een andere email dienst van anderen.

Dan druk je op opslaan.

Nu je hotmail bijwerken zodat je via je hotmail berichten kun verzenden met je email van KPN.
Je log in op hotmail.
Je gaat naar opties rechts boven.
Dan meer opties.
Onder Account beheren staat: E-mail verzenden/ontvangen van andere accounts.
Dan klik je onder de tekst op :Een account toevoegen als verzendadres
En daar je email invoeren van KPN. En dan moet je het email van Hotmail bevestigen.

Hotmail heeft ook POP3. Zodat je het ook in outlook of een andere mail programma kunt instellen.

Ik denk dat ik het zo ga doen. Ik heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd.

Heeft iemand dit al uitgeprobeerd of ervaring mee?

Met Vriendelijke groet,
Doritosblack

Codemeister
Eventueel kun je ook een Gmail-adres aanmaken Smile

griekel
Bedankt voor jullie reactie's.

Zojuist een medewerker van KPN eindelijk aan de lijn gekregen na 2 x doorverbonden te zijn. Maar dit duurde maar 5 minuten. ( 08000115 nummer gebeld)
Het klopte inderdaad dat mijn mailbox 30MB was. De aanvraag van 50MB was wel administratief doorgezet maar nog niet technisch. Dus nu is het geregeld.
Gelijk mijn beklag gedaan over de extreem lange wachttijden, niet dat die medewerker er iets aan kan doen, maar ik heb een adres waar geklaagd kan worden dus gaan we dat ff doen.

Grtz Griekel.
Gewijzigd door griekel op 07 november 2010, 20:33

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailbox ineens verkleind naar 30MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 21 12 september 2016, 23:55
Experia Box V8 overzetten van 5G naar 2.4G Routers 7 05 juli 2016, 21:41
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen 9 24 januari 2016, 18:18
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen 6 08 mei 2015, 18:06
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten 6 19 januari 2015, 01:26
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:02
| KaPteiN02:03:42
| lobo40520:47:09
| glim22:30:28
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10