obey-robots.txt
09 December 2016, 08:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Ook ik heb het probleem

emtec
Ook ik heb dit probleem.

Op het topic hoge ping kpn zit een slofje maar ik wil toch even reageren.

rond 19:00-19:30 is mijn verbinding traag als ik online games speel. Wel krijg ik nog de 9.5 mbit door. Tussen 22:00 en 23:00 werkt alles weer naar behoren.

Ik ben nu al meer als een maand bezig dit probleem op te lossen maar ik krijg geen goede hulp bij de klantenservice van KPN.
Een nieuw modem geprobeerd, maar dat hielp niet. vandaag een monteur geweest omdat ze bij de klantenservice niet wisten wat het probleem kan zijn.(na 10+ telefoontjes). De monteur heeft de lijn doorgemeten maar alles was goed. nu moet ik weer bellen als het weer traag is en sturen ze weer een monteur om te meten al, weet ik nu al dat er dan weer niks gevonden gaat worden.

Ook ben ik erg slecht behandeld bij de klantenservice. Ik volg een ICT opleiding en weet dus zelf al dat het probleem bij hun zit in 1 van hun data center servers maar dat werd genegeerd. Ook zoeken ze allemaal dingen om zich achter te verschuilen.

Ik ben het goed zat!s Mijn vader wilt overstappen.

Ook heb ik 2 jaar betaald voor een 20mbit verbinding maar er nooit 20 doorgestuurd gehad. De experiabox(wat ook een ramp is) gaf aan dat wij 7mbit doorkregen. Ik heb daar verschillende keren over gebeld maar dit werd ontkent. het zou een fout in de software van de experiabox zijn. Wij hebben het abonnement van 20mbit. Nu sprak ik een medewerker over de problemen met de verbinding 's avonds en die vertelde dat hun het niet goed hebben ingesteld. Nu krijg ik 9.5 Mbit door maar dus nog geen 20 of iets wat daar in de buurt komt.

Wij hebben dus 2 jaar teveel betaald! En dat is nu pas toegegeven.

We kregen nu een brief dat KPN de snelheden niet kan leveren en wij naar het abonnement van 35 euro worden terug gezet. die heeft een maximale download van 16. Dit klopt dus ook niet want wij krijgen er maar 9.5 door.

Ik weet niet wat ze bij KPN doen maar ik ben er helemaal klaar mee!
Gewijzigd door emtec op 11 oktober 2010, 16:23

Booya
Heb precies dezelfde problemen, zo herkenbaar. Het is trouwens kwart over zeven dus mijn ping zit weer tegen de 100.

LG1
als je een ict opleiding hebt gehad of aan het doen bent zal je toch wel begrijpen dat jenooit die 20 mb kan halen. eigenlink in de praktijk
en google is your friend daarin

kpntester
Booya schreef:
Heb precies dezelfde problemen, zo herkenbaar. Het is trouwens kwart over zeven dus mijn ping zit weer tegen de 100.

Overspraak, interleaving en DLM zijn de drie keywords bij dit probleem. Waar kabelinternet vroeger nog last had van zware overboeking is deze keer ADSL aan de beurt voor wat betreft drukte op de lijntjes. En dat is niet alleen bij KPN een probleem, dit speelt zich bij alle ADSL providers steeds meer af de laatste tijd.
Gewijzigd door kpntester op 11 oktober 2010, 20:43

emtec
als je een ict opleiding hebt gehad of aan het doen bent zal je toch wel begrijpen dat jenooit die 20 mb kan halen. eigenlink in de praktijk
en google is your friend daarin

20mbit en er 9.5 doorkrijgen is wel een erg groot verschil. Verlies heb je bij adsl altijd maar dit is wel erg veel. en 20mbit is iets anders als downloaden in Mb. Ik had het over de Mbit die ik door krijg niet de Mb's in snelheid die ik download.

Maar de kogel is inmiddels door de kerk.

Wij gaan over op een 50mbit kabbel abonnement.
Gewijzigd door emtec op 11 oktober 2010, 21:00

LG1
mssje nickname dan eens anders kiezen
want mensen die Emtec een goed hart toe dragen... tja.. lada of mercedes ;-)

Booya
Zondag weer ellende, het is nu iedere avond zo behalve op vrijdag en zaterdag.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook ik heb het probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten 3 15 april 2016, 10:47
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router 11 06 juni 2015, 16:35
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing 4 09 maart 2015, 23:22
Probleem webmail KPN KPN Glasvezel Storing 1 23 oktober 2014, 21:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:36:44
| eogcnlGhost05:54:37
| lobo40514:55:19
| glim16:38:38
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10