obey-robots.txt
08 December 2016, 10:42
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Kpn zijn geldwolven en waar blijft die update!

Jewordtgenaaid
Sinds ik een ps3 heb is de experiabox (tg 787) niet meer te genieten, want zoals iedereen weet blokkeert dat ding alles.
Nou ben ik al 5 maanden aan het wachten op de grote update die ons mogelijk gaat maken om de ps3 met de router te verbinden en nu is het Q4 en hoor ik nog niks van kpn!
Ook heb ik geprobeerd om me router op te zeggen, maar kreeg ik te horen van kpn dat ik 3 maanden daarvoor moest wachten omdat ik internet + bellen heb.
Ergens had ik ook gelezen dat je tijdens dat kwartaal je internet + belverbinding meteen stopt wordt gezet en je gewoon voor het opzegtermijn nog steeds per maand het volle bedrag betaald Angry .
Dit vind ik gewoon onmenselijk van kpn en daarom zet ik mijn beklag hier neer.

Trouwens op de kpn site wordt je ook nog voorgelogen: http://www.kpn.com/prive/service/meer-weten-over/informatie-internet-technologie/draadloze-router.htm *lees het kopje: Draadloze router - extra functies*

Codemeister
De zin "Je kunt via de Experia-box poorten openen, aanpassingen maken aan de firewall en nog veel meer." zou ik inderdaad als misleidend omschrijven. In de TG789vn is dit zeer beperkt mogelijk, en daarbij "geniet" ik niet van de "voordelen".

Wat betreft de update... afwachten.

kpntester
Codemeister schreef:
De zin "Je kunt via de Experia-box poorten openen, aanpassingen maken aan de firewall en nog veel meer." zou ik inderdaad als misleidend omschrijven. In de TG789vn is dit zeer beperkt mogelijk, en daarbij "geniet" ik niet van de "voordelen".

Wat betreft de update... afwachten.

Hilarisch inderdaad. Hi-la-risch.

raymond1977
jongens. Ik ben al maanden bezig met Nick van helden van het webcare team en wordt al maanden aan het lijntje gehouden over het feit dat er een update komt voor de t787. deze gaat natuurlijk nooit komen.
om je nattype te veranderen van 3 naar 2 dus open moet je de router een harde return geven (knopje achterkant in blijven drukken totdat je klik hoort) en dan via je computer in de site van je router aangeven dat je upnp wilt inschakelen en een spel wilt toewijzen, bijv. call of duty. maar je moet wel het spel toewijzen aan je playstation, dus ip adres van je playstation. alles opslaan en bij mij is call of duty modern warfare 2 veranderd in open. Het probleem is alleen dat de router zich na enig tijd zal resetten. dan moet je deze handeling opnieuw doen.

Kpn doet er geen ene reet aan. stelletje eikels, terwijl dit heel makkelijk voor ze is.

webkingroy
hallo allemaal, ook ik heb nu een vreselijke ervaring met zowel de experia box en de klantenservice achter de rug, ik speel veel cod mw2 op de ps3 met gemiddeld 12 man op prive matches nu ik de nieuwe experia box heb ontvangen en geinstalleerd dus ik d8 ff poorten openzetten en gaan met die banaan nou mooi mooi niet dus, ik klanten service gebeld waarom ik de poorten dus open zet maar in werkelijkheid dus dichtt blijven, krijg het antwoord meneer wij zetten die beveiliging er niet voor niks op dus kwam erop neer go f yourselve! maar nu een vraag is er eventueel nu een andere router te koop die samen kan met kpn, een van sitecom of linksys ofzo? want ben dus HE-LE-MAAL klaar met dat thomson en kpn maar me ouders willen kpn niet opzeggen voor wat anders dus een andere modemrouter is de enige oplossing waarschijnlijk voor mij

kpntester
webkingroy schreef:
hallo allemaal, ook ik heb nu een vreselijke ervaring met zowel de experia box en de klantenservice achter de rug, ik speel veel cod mw2 op de ps3 met gemiddeld 12 man op prive matches nu ik de nieuwe experia box heb ontvangen en geinstalleerd dus ik d8 ff poorten openzetten en gaan met die banaan nou mooi mooi niet dus, ik klanten service gebeld waarom ik de poorten dus open zet maar in werkelijkheid dus dichtt blijven, krijg het antwoord meneer wij zetten die beveiliging er niet voor niks op dus kwam erop neer go f yourselve! maar nu een vraag is er eventueel nu een andere router te koop die samen kan met kpn, een van sitecom of linksys ofzo? want ben dus HE-LE-MAAL klaar met dat thomson en kpn maar me ouders willen kpn niet opzeggen voor wat anders dus een andere modemrouter is de enige oplossing waarschijnlijk voor mij

InternetPlusBellen? Jammer, geen oplossing. Afgezien van overstappen of downgraden naar Internet only.
Alleen Internet? Eigen modem kopen.

jeroen
Online gamen zonder haperingen
Online gamen zonder vertraging of het uitvallen van je verbinding. Simpelweg plezier hebben in het online spelen van games met de zekerheid dat het niet aan de snelheid van je verbinding zal liggen. Want met KPN Glasvezel is online gamen nooit meer hetzelfde. Of je nou gaat gamen op je PC, Playstation, Nintendo of Xbox, de snelheid van glasvezel Internet geeft je volledige vrijheid tijdens het spelen van je favoriete online games.

http://www.kpn.com/glasvezel/internet/online-gamen.htm

Het blijft grappig dat ze wel dit soort reclame op de site van kpn zetten.

Zelf heb ik na een boel gezeur de tgt789 gekregen met nog alle problemen. Want nadat ik op advies van kpn zelf een modem heb aangeschaft en problemen had met het aansluiten kreeg ik een grote bek omdat deze niet ondersteund wordt door kpn. De kpn-er heeft mij dus de "probleemloze" tgt789 opgestuurd. De problemen blijven, overstappen is dus kennelijk de enige oplossing.

Nou kpn, de groeten

Jewordtgenaaid
@raymond1977

Mooie tip die ga ik meteen uitproberen!

Ik w8 nog ff af totdat Q4 is afgelopen als er dan nog geen update is en ze zeggen dat het ''ergens in 2011 komt'' dan ben ik weg.
Opzeggen heeft nu toch geen zin, want dan moet ik zowieso 3 maanden wachten.
De enige manier die ik tot nu toe gebruikte om online te kunnen gamen is door een zwakke onbeveiligde router verbinding te gebruiken van de buren Sad .

Ten slot voor het kpn webcare team: Als je deze topic sluit maak ik gewoon een nieuwe dus dat heeft geen zin Pfft.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn zijn geldwolven en waar blijft die update!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing - we zijn niet bereikbaar KPN Telefonie Storing 4 16 oktober 2015, 10:19
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws 5 05 juni 2015, 15:07
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Software update voor Quattrovox 2 KPN Telefonie Storing 1 15 januari 2014, 13:15
Op ip adres verkrijgen blijft een nieuwe verbinding stekken WiFi 1 02 december 2013, 18:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhostOnline
| lobo40500:27:12
| glim02:11:56
| KaPteiN03:19:49
| dirkjohan13:20:02
| Peterkessen21:15:35
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10