Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
oude hetnet abo omgezet naar kpn, downloadsnelheid omlaag
|
|
Zep |
Geplaatst op 10 May 2010, 13:58
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 May 2010 |
Onlangs heb ik mijn oude hetnet.nl abonnement van 8 mb om laten zetten naar KPN internet basis. Deze verandering was dus puur administratief, ik heb dezelfde modem behouden, er is technisch niets veranderd, en ben in feite naar een nieuw jaarcontract gegaan(via hetnet had ik geen opzegtermijn). Mijn klacht is nu: voorheen was mijn verbinding altijd, bijna 2 jaar, superstabiel en behaalde ik altijd de beloofde 8 mb, maar nu ik over gegaan ben naar internet basis is snelheid gehalveerd terwijl dit ook een 8 mb verbinding betreft. In feite heb ik nu een 4 mb verbinding. Is er iets aan de hand of moet ik aan misleiding van het internetaanbod/snelheid gaan denken? bvd |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oude hetnet abo omgezet naar kpn, downloadsnelheid omlaag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
Van XS4ALL naar KPN? | Algemeen | : 2 | 11 Mar 2022 |
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2019 |
omschakelen Experia V9 naar V10 | Eigen netwerk | : 6 | 16 Dec 2018 |
Advertentie