obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Van XS4ALL naar KPN?
Egbert
XS4ALL loopt helaas op haar laatste benen. De aanstaande migratie naar de techniek van KPN roept toch een aantal vragen op. Inmiddels is bekend wat klanten behouden als men 'XS-klant' blijft en wat komt te vervallen. Ik kan hier op zich mee leven, voor mij blijft er voldoende over en anders haal ik het wel ergens anders. Toch een vraag hier op dit forum: Heeft iemand daadwerkelijk de stap gezet om naar KPN (als provider) over te stappen en zo ja wat zijn de ervaringen? Is er een zeker prijs voordeel en is de overstap probleemloos verlopen? Ergo, bijna alles ademt straks KPN, dus waarom nog onder de vlag van XS4ALL blijven??
 
rhuijben
Ik heb er ook voor gekozen de overstap te maken, maar na de brief die ik kreeg heb ik er voor gekozen bij KPN aan te melden en XS4ALL op te zeggen.

Bij de automatische migratie zou ik minstens EUR 15/maand extra blijven betalen, met als enige voordeel de datasim met 1GB data, die ik niet gebruik.

Bij de handmatige overstap krijg ik een half jaar extra korting en een nieuwe versie van de tv kastjes (de 4k+bluetooth ab versie), terwijl die bij de automatische overstappen expliciet niet vervangen worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van XS4ALL naar KPN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Advertentie