KPN Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van KPN, Planet Internet of HetNet. Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.
Per 22-04 eindelijk de nieuwe Experia Box Thomson 789vn ontvangen.
Aangesloten en tada alles werkte. TOTDAT we gingen kijken of het HD-pakket (kanalen 781 en verder) ook al te zien waren op de TV.
HELAAS noppes.
KPN gebeld => We hebben minimaal 12 mb nodig
In de Thomson settings gekeken of dit er is en ja hoor hij geeft 12,18 a 12,20 mb aan.
TV-ontvanger gechecked en ook deze staat op HD-optie aan.
DUS
WAAR BLIJFT HET HD-Pakket
Per slot van rekening (woordgrapje) kwam zaterdag ook nog eens de factuur binnen en hier staat gewoon doodleuk op dat we sinds 22-04 het HD-pakket hebben. JAAAAAAAA MOOI NIET DUS.
Zodra het van de rekening afgaat (automatische incasso) wordt het per direct gestoneerd mijnheer KPN. Zorg er er eerst maar voor dat mijn openstaande klacht afgehandeld wordt. Dat onze mobiele kosten vergoed worden. Dat dan de problemen oplost. => Uiteindelijk HD kunnen kijken. En dan pas zullen wij de factuur gaan betalen.
Gisteren maar eens de Thomson 789vn terug gezet op fabrieksinstellingen en kijken wat er gebeurde.
Wel verbinding. Alle lampjes branden al binnen 10 minuten (??? Volgens handleiding kan dit wel een 1 uur duren). Maar goed alles leek het weer te doen.
Tv-ontvanger weer aangezet en NEE he eerst foutmelding F-12, geen netwerk ????? Hoezo alle lampjes branden
Tv-ontvnager weer standby (30 sec) opnieuw aangezet en de boel gerestart.
Alles verloopt vlot, 2 x software bijwerken en dan direct de EPG inladen.
So far so good.
Hierna springt de TV-ontvanger voor 1 sec op Nederland 1 om hierna direct op standby te schieten. ??????
Tv-ontvangher weer aangezet en nu maar kijken of kanaal 781 Nederland 1 HD beschikbaar is. AAAAAAAHHHHHHH (g........ v. .... etc etc)
WEER NIET. En we betalen er wel voor vanaf 22-04 volgens de factuur.
HHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO KPN wanneer komt het nu eens dat HD-pakket. Eind Mei soms ????????