obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
tg787v en vpn en kpn die niet luistert
protokos
Hoi

het bedrijf is nu 21 dagen geleden verhuist met zo'n alle in 1 pakket van de kpn met adsl
voor de verhuizing werkte alles perfect maar na de verhuizing is het niet meer mogelijk om de vpn verbinding met de server te krijgen,
Vevolgens naar de klantendienst van de kpn gebeld , heel het riedeltje aangehoord en het antwoord was na uren gebeld te hebben, "we zullen er aan werken."

ik heb duidelijk vermeld dat het een bekend probleem is met dit modem en dat er een software update gedaan moet worden naar 8.2.T.4 ik heb er nu totaal 6 uur aan de telefoon gehangen , we zijn 4 modems verder.
Blijkbaar kunnen ze bij de kpn niet luisteren

misschien is er hier iemand van de kpn die wel de software kan update van het modem want ik wordt het een beetje zat om uren aan de telefoon te zitten en niet verder te komen.

mijn bedrijf heeft deze vpn nodig voor de buitendienst medewerkers, maar ik krijg het niet aan het verstand gepraat van de klantenservice

KPN mederwerkers help help help help
ik ben ten einderaad gewoon de modem flashen naar de 8.2.T.4 en klaar is het probleem dat moet toch niet zo moeilijk zijn.

Hopende op een helpende hand binnen de kpn.ShockShockShockShockShockShockShockShock
Administrator
Domus Finance.
 
TokkieTokkie
Gewoon een 780 regelen, die heeft er geen problemen mee
 
sambaman
Ik heb dit 3 maanden geleden laten doen en het was toen binnen een dag geregeld.
Ik heb het probleem aan de helpdesk doorgegeven en de tweede lijn helpdesk belde me terug dat de software
omgezet zou worden.

Ik vraag me dan ook af waarom ze in jou geval zo moeilijk doen,vreemde zaak.
Gewijzigd door sambaman op 13 april 2010, 23:30
 
protokos
hoi we zijn weer verder maar nog steeds geen software update,

erger nog het blijkt dat de zakelijke kpn adsl netwerk deze firmware niet heeft.
en volgens de 3e lijns zijn wij een test klant, want het kan niet werken volgens hun.

heeft iemand deze 8.2.t.4 firmware dan zet ik hem er zelf op.
stuur me dan even een pm


Wil.
 
SirPeter
Kan zijn dat het niet aan de firmware ligt. Je geeft zelf al aan dat er 4 andere modems zijn getest en ik ga aannemen dat het verschillende type modems waren.
Gewijzigd door SirPeter op 20 april 2010, 16:14
 
TokkieTokkie

Quote

protokos schreef:
hoi we zijn weer verder maar nog steeds geen software update,

erger nog het blijkt dat de zakelijke kpn adsl netwerk deze firmware niet heeft.
en volgens de 3e lijns zijn wij een test klant, want het kan niet werken volgens hun.

heeft iemand deze 8.2.t.4 firmware dan zet ik hem er zelf op.
stuur me dan even een pm


Wil.


Je hebt een zakelijke verbinding?

In dat geval kan je elk modem gebruiken wat je wilt, ik zou zeggen gooi die 787 aan de kant en hang er een cisco aan of iets dergelijks
 
protokos
zie zo, het is nu 5 mei ik heb na aanleiding van jullie antwoorden maar een andere modem genomen nl. een Draytek v2820N

modem, geinstaleerd en alles werkt, ook de vpn verbinding.

laatst belde de kpn op "meneer we kunnen u niet helpen, de software is nog niet vrijgegeven voor de zakelijke abonnementen."

Ik heb hem toen vriendelijk bedankt en dat er nu een andere modem instaat en alles werkt.

van mij mag deze lijst gesloten worden daar het van mij nu gedaan is met de kpn.
Alles werkt zonder hikups.

Als blijk van dank aan iedereen ( ook kpn, maar niet heus ) voor jullie ondersteuning om tot een oplossing te komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tg787v en vpn en kpn die niet luistert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie