obey-robots.txt
23 Januari 2017, 09:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN onzorgvuldig en onwillig

Ruud van Gorkom
Enkele jaren geleden werd mijn Tiscali-account door KPN omgezet in een Planet-account. Dat gebruik ik nog steeds. Bij de verhuizing is mijn Tiscali-emailadres echter niet opgeheven. Aanvankelijk zag ik dit als handige service voor mensen die per ongeluk nog mijn oude adres gebruikten maar nu na minstens vijf jaar is mijn huidige Planet-adres voldoende bekend. De enige mail die nu op mijn Tiscali-adres binnenkomt is spam.
In oktober 2009 ontving ik een bericht van een leverancier aan een naamgenoot met een Telfort-account. Ik ontving zomaar een email met betaalgegevens die niet voor mij bestemd waren. Omdat ik dacht dat dit misschien te maken had met mijn oude Tscali-account heb KPN via de website verzocht mijn oude Tiscali-adres op te heffen. Omdat KPN de privacy van één van zijn (Telfort-)klanten had geschonden verwachtte ik een snelle actie van KPN.
In maart 2010, dus na vijf maanden, reageert KPN met de mededeling dat mijn Tiscali-adres niet is aangetroffen. Maar een test-mailtje aan mijn Tiscali-adres komt nog steeds "gewoon" binnen in mij Planet-inbox. Nadat ik het probleem aan TROS Radar hebt voorgelegd met een cc aan KPN krijg ik twee reacties: Mijn klacht wordt doorgegeven aan een andere afdeling en ik ontvang mijn tweede klachtnummer, Wow! Tevens ik krijg het advies om contact op te nemen met Telfort.
Ik was klant van Tiscali en werd (niet op mijn verzoek) klant van Planet en dus KPN. Ik ben nooit klant geweest van Telfort en wil dat KPN zijn overlast beëindigt en geef KPN op 23 maart 2010 tien werkdagen de tijd. Sinsdien krijg ik bijna dagelijks een mail van KPN dat ik een betaalnummer van Telfort moet bellen om hun probleem op te lossen.
Ik vind KPN (eigenaar/rechtopvolger van Tiscali, Planet en ook Telfort) onzorvuldig omgaat met privégegevens van zijn klanten en onwillig om hun fouten zelf te herstellen.
Iemand suggesties?
Gewijzigd door Ruud van Gorkom op 28 maart 2010, 01:52
 
LG1
ja heel simple
gewoon je email adres account wissen uit je pc
en nooit meer naar kijken
de box komt vol te zitten, niemand kan je meer emailen op dat adress en het is opgelost
 
Ruud van Gorkom
Beste Onbekende,

Dank voor je reactie maar mijn emailinstellingen heb ik natuurlijk al lang gecheckt. Daar zit geen Tiscali-adres in. De mail komt binnen op een Planet-adres dat bij ons gezin in gebruik is.

Groeten,
Ruud
Gewijzigd door Ruud van Gorkom op 28 maart 2010, 12:42
 
LG1
a ok
even iets te snel gelezen

tja dat is lastig
heb je geen mijn kpn pagina of zo waar je dat kan aanpassen?

er is tegenwoordig ook een klachten pagina op de kpn site
als deze er nog is tenminste
daar je klacht neerzetten en je word hopenlijk sneller geholpen dan voorheen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN onzorgvuldig en onwillig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:13:00
| eogcnlGhost08:46:53
| nobeldesign13:48:51
| wvdberg16:20:04
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?