obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
verwarring rond het contract.
Wilsophie
Afgelopen week heb ik via de chat en ook telefonisch het abonnement van mijn man ( mobiel) vanwege dat hij de tel. niet meer begrijpt en weinig tot nooit belt, omgezet naar een prepaid kaart. Dit was mogelijk omdat volgens de medewerker het contract dat hij heeft afgesloten op 1-10-2018 afloopt. En dat is dus zo geregeld. Hij betaalt tot die tijd de afgesproken ruim 8 euro. Maar nu vond ik het contract van destijds dus 2 jaar geleden ( 2016) en daar staat dat het contract op 23-06-2018 afloopt.
Nu wil ik eigenlijk weten wat de juiste datum is van het beëindigen van het contract, maar weet niet meer hoe ik in de chat terecht ben gekomen. Weet ook niet waar ik moet zijn bij KPN. Ik wil hier wel een afdruk van het contract plaatsen, maar daar staan veel privégegevens op.
Kunt u mij verder helpen.
Met .vr. gr. Mijn klantnr. is 40101577189
 
eogcnlGhost
Hoi Wilsophie, wij zelf zijn niet van de KPN, voor dit moet je even de KPN bellen op nummer: 0800-0402.
Vandaar uit kunnen zij u verder helpen.
Succes.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verwarring rond het contract.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
contract probleem Algemeen : 2 10 jul 2012
3-Jarig contract BelZakelijk Eigen telefoon netwerk : 2 23 jul 2011
Gratis SMS'en rond jaarwisseling Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 2 30 dec 2010
Let op! Phising mail gaat rond. Algemeen : 1 09 mrt 2010
Advertentie