obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
contract probleem
marlie
We zijn benaderd door Pretium met de mededeling dat we veel goedkoper zouden kunnen gaan bellen. (weekend vrij bellen). Dit klinkt als muziek in de oren, dus akkoord gegeven. Nu krijg ik een factuur van KPN van € 437 voor contractbreuk. Ik heb dit ook niet nagekeken want ik ben er van uit gegaan dat wat Pretium voorstelde dat dit allemaal ook kan. ook van KPN heb ik geen bericht gekregen dat er een contractbreuk kostenpost aan zou komen van slecht € 437.......! Hoe kunnen we dit terug draaien en ervoor zorgen dat dit in de toekomst bij geen andere Nederlandse inwoners dit zo kan gebeuren??

Ik heb hier een heel slecht gevoel over dat dit zo maar kan en mag in Nederland....! Weg vakantiegeld en wat nu??

Heeft hier iemand een oplossing voor??

Alvast bedankt, Marcel
 
Henk2304
Heb jij de laatste paar jaar wel eens naar consumentenprogramma's (Kassa, Radar) gekeken? Ik denk 't niet want dan was je nooit in de Pretium-val gelopen. Grotere oplichters zijn er bijna niet. Ik heb werkelijk met je te doen. Ik hoop dat je oud genoeg bent om van de coulanceregeling voor ouderen gebruik te maken, maar ik vrees t ergste. suc6.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'contract probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
verwarring rond het contract. Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 03 jun 2018
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie