obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported)
eric_en_kpn
Interactieve TV van KPN werkt niet meer met Firefox vanaf release 52, omdat Firefox vanaf dit release de Microsoft Silverlight plug-in (gebruikt door KPN ITV) niet meer ondersteunt, en in plaats daarvan alleen maar met daarvoor ontworpen web API's toestaat.
Is er iemand die hiervoor een oplossing weet, of al weet in welke richting KPN een oplossing gaat aanbieden ?
Ik noem het overschakelen naar Chrome of Internet Explorer geen oplossing, zoals KPN suggereert.

Ik overweeg een overstap naar de Firefox Extended Support Release, maar hoop via dit forum eerst te horen of iemand daar al ervaring mee heeft.
Bovendien blijf ik eigenlijk liever bij mainstream releases van browsers.

Of heeft er al iemand een KPN support pagina gevonden met een oplossing ?
 
eogcnlGhost
Normaal gesproken zou je met de addon: QuickJava weer tv moeten kunnen kijken in firefox.
Maar zelfs die doet het niet.
QuickJava geeft de ondersteuning voor Silverlight in Firefox.
Als ik of iemand anders een oplossing heeft zal je die vast wel tegen gaan komen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie