obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN Experia Box, Thomson Speedtouch 780
martins
Goedeavond,

Ik heb sinds een paar dagen het pakket voor mijn Interactieve TV+Internet binnen gekregen.
Het aansluiten van Interactieve TV ging vlekkeloos en dat werkt ook keurig.

Nu is het internet het probleem, op mijn KPN Experia Box, Thomson Speedtouch 780 brand het internet lampje niet en heb ik dus geen verbinding met het internet.

Ik heb de aan/uit knop al verschillende keren om geswitched en ook al meerdere malen de rest knop gebruikt doormiddel van een paperclip.

Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Bij voorbaat dank.

Martin
Gewijzigd door martins op 15 maart 2010, 20:34
 
SirPeter
Internet brand niet maar de itv werkt wel?
Vind ik vreemd want itv gaat ook over het internet.

Anyway open een internetpagina met 192.168.1.254 en je krijgt de Speedtouch te zien. Gelijk aan de rechter kant staat de knop verbinding maken of verbinden. Klik daarop en kijk of internet lampje dan wel gaat branden.
 
martins
Ja itv werkt prima.

Volgens de installatie volgorde moet het internet lampje gaan branden nadat het DSL lampje gaat branden maar deze blijft uit.

Ik heb er nog geen pc bij staan dus ik kan geen internetpagina openen, ik ben aan het proberen gegaan om de xbox360 online te krijgen en toen kwam ik tot de ontdekking dat het internet lampje het niet doet dus zodoende dat de xbox360 verbing zei dat ie geen verbing met het internet kon maken...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Experia Box, Thomson Speedtouch 780', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie